کد خبر 95168
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
سلبریتی هایی که از ترامپ بیزارند

پرشین خودرو: در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با تعدادی از سلبریتی هایی که به طور علنی از دونالد ترامپ انتقاد کرده اند و سخنان آن ها در این مورد آشنا کنیم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برترین ها، دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده در بیش از یک سالی که ریاست جمهوری ایالات متحده را بر عهده داشته بسیار جنجالی و پرحرف و حدیث بوده و بدون شک در این مدت کوتاه توانسته نام خود را به عنوان جنجالی ترین رییس جمهور تاریخ ایالات متحده در تاریخ ثبت نماید. سلبریتی های مشهور از تریبون های مختلف له یا علیه رییس جمهور خود صحبت کرده اند. اما تعداد کسانی که به تقبیح سیاست های دونالد ترامپ پرداخته اند بسیار بیشتر از کسانی است که از حامیان او به شمار می آیند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با تعدادی از سلبریتی های مشهوری که به طور علنی از دونالد ترامپ انتقاد کرده اند و سخنان آن ها در این مورد آشنا کنیم.

جیمی کیمل

جیمی کیمل، مجری مشهوری که چند سال است مراسم اسکار را برگزار می کند در سپتامبر 2017 در یکی از برنامه های خود درباره دونالد ترامپ چنین گفت:" او دوست دارد اسمش روی چیزهای متعددی باشد: ساختمان ها، مشروبات الکلی، هر چیزی که فکرش را بکنید. در این شرایط او هر چیزی که به معنای خلاص شدن از دست طرح بیمه درمانی اوباما باشد را امضا می کند. برای راحت شدن از دست اوباماکر حاضر است چندین نسخه از قرآن چاپ بارنز اند نوبل را در فلوجه امضا کند. او تفاوت بین Medicare و Medicaidرا نمی داند؛ حتی به سختی می تواند بین ملانیا و ایوانکا تفاوت قایل شود".


مریل استریپ


مریل استریپ در مراسم گلدن گلوب  2017  چنین گفت:"امسال نقش آفرینی وجود داشت که مرا حیرت زده کرد. این نقش آفرینی در قلب من جای گرفت نه به این خاطر که نقش آفرینی خوبی بود بلکه به این دلیل که تاثیرگذار بوده و کار خود را انجام داد. این نقش آفرینی مخاطب مورد نظر خود را خنداند به نحوی که دندان هایشان کاملاً نمایان شد. این نقش آفرینی زمانی بود که شخصی که می خواهد پراحترام ترین صندلی این کشور را اشغال کند ادای یک گزارشگر معلول را درآورد؛ شخصی که توانایی، قدرت و ظرفیت واکنش نشان دادن به این عمل را ندارد.

وقتی آن را دیدم قلبم شکست. هنوز نمی توانم این موضوع را از سرم بیرون کنم زیرا این موضوع در یک فیلم اتفاق نیفتاد و در زندگی واقعی بود. و این غریزه برای تحقیر، وقتی که توسط کسی در یک جایگاه عمومی مدلسازی می شود، توسط کسی بسیار قدرتمند انجام می گیرد، وارد زندگی هر کسی خواهد شد زیرا به دیگران اجازه می دهد که کار مشابهی انجام دهند. بی احترامی کردن به معنای دعوت به بی احترامی کردن است. خشونت باعث بروز خشونت خواهد شد. وقتی که افراد دارای قدرت از جایگاه خود برای اذیت و آزار دیگران استفاده می کنند، همه ما بازنده ایم".


 کریسی تیگن


کریسی تیگن در مصاحبه ای با روزنامه یو اس اَی تودی در فوریه 2017 در مورد دونالد ترامپ چنین گفت:" من همیشه یکی از کسانی بوده ام که از دونالد ترامپ بیزار بوده است (برای مدت خیلی طولانی). اکنون حدود 5 تا 7 سال است که از او انتقاد می کنم. این کار را تا همیشه ادامه خواهم داد و به آن افتخار می کنم. نمی توانم باور کنم کسی بتواند این کار را تمام روز، هر روز انجام دهد و رییس جمهور باقی بماند. اگر در 4 سال آینده به طور ناگهانی مفقود شدم نباید تعجب کرد".


جورج کلونی


جورج کلونی در مصاحبه با روزنامه یو اس اَی تودی در آگوست 2017 در مورد دونالد ترامپ چنین گفت:" روز به روز بیشتر آشکار می شود که این مرد برای رییس جمهور آمریکا بودن ناتوان و نالایق است. خبر خوب این است که دیگر موسسات ما- یعنی رسانه ها، بالاخره، و قضات و سناتورها- نشان داده اند که این مملکت به راه خود ادامه خواهد داد. هنوز کسانی برای بررسی اوضاع و ایجاد تعادل وجود دارند".


رابرت دنیرو


رابرت دنیرو بازیگر افسانه ای هالیوود در مصاحبه با مجلله ددلاین چنین گفت:" اگر او باهوش بود، خیلی بیشتر از این خطرناک می بود. همین حالا هم به اندازه کافی خطرناک هست. او وحشتناک است و یک نژادپرست پرسروصدا که بر وحشتناک بودن او می افزاید، و این خوب است که این کار او باعث می شود خودش را غرق کند... در حال حاضر ما با یک بحران در کشور با وجود این نادان مواجه هستیم، کسی که نباید هیچوقت به مقامی که الان در آن قرار دارد می رسید".


مایلی سایروس


مایلی سایروس پس از این که در سپتامبر 2017 از او پرسیده شد که چرا بعد از انتخاب شدن ترامپ به عنوان رییس جمهور، قصد ترک این کشور را ندارد چنین گفت:" من به هیچ وجه ازاین کشور نخواهم رفت، این کار احمقانه و بی معنی است. زیرا وقتی می خواهم از این کشور بروم فکر می کنم حرف خوبی دارم که به کشورم بزنم. باور کنید هر روز در حساب اینستاگرامم می بینم که می گویند: به همین زودی ها از کشور برو! کی می خواهی از اینجا بروی؟. خب این موضوع نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت. آیا واقعاً مهم است که من کجا باشم؟ زیرا هر کجا که باشم صدای لعنتی من شنیده خواهد شد و من کاری می کنم که صدایم شنیده شود".


مدونا


مدونا، اسطوره پاپ ایالات متحده در مورد دونالد ترامپ چنین گفت:" من به خواب رفتم و از آن شب، هر صبح بلند می شوم و حسی را دارم که انگار با کسی قطع رابطه کرده ام که به سختی قلب مرا شکسته است. بیدار می شوی و برای یک لحظه فقط خودت هستی و سپس با خود می گویی: اوه، شخصی که او را بیش از هر کسی دوست داشتم همین الان قلب مرا شکست، و من احساس نابودی و ویرانی می کنم انگار که چیزی برایم باقی نمانده . بلند می شوم و با خود می گویم: یک لحظه صبر کن. دونالد ترامپ رییس جمهور است. این یک کابوس نیست. این اتفاق واقعاً رخ داده است. این موضوع مانند این است که عشقت تو را رها کند و دچار کابوس هم بشوی".


شکیرا


وی در واکنش به صدور فرمان جلوگیری از ورود مسلمانان به ایالات متحده توسط دونالد ترامپ چنین نوشت:" ما باید بسیار هوشیار باشیم و نگذاریم تعصب و تنفر وارد جریان اصلی زندگیمان شود یا در نقاب «حفاظت از مردممان» منطقی انگاشته شود. اگر ما هدف قرار گرفتن کورکورانه مسلمانان را بپذیریم، باید بدانیم که خیلی زود نوبت به دیگر اقلیت ها خواهد رسید؛ خواه با بستن مرزها به روی دیگر گروه های به اصطلاح «خطرناک» باشد، خواه با پایمال کردن حقوق انسانی آن ها به روش های دیگر. ما نباید جوامع را تفکیک کنیم و بر اساس نژاد، مرتبه اجتماعی یا دین بین آن ها تفاوت قایل شویم زیرا بر اساس قانون اساسی، تمام این ماجراها با حقوق آن ها به عنوان شهروند این کشور در تضاد است. هر کسی که به ایالات متحده می رود و انتخاب می کند که پرچم این کشور را برافرازد و این اصول را بپذیرد باید جزو «مردم ما» انگاشته شود".

کد خبر 95168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha