کد خبر 95215
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
پایان هفته بار خروجی ترافیک تهران افزایش می‌یابد

پرشین خودرو: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان پیش‌بینی می‌شود در آخر هفته جاری بار خروجی ترافیک تهران افزایش یافته و بعد از ظهر امروز و فردا شاهد ترافیک سنگین‌تری در مبادی خروجی شهر تهران باشیم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازفارس، ، سرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی نمایشگاه کتاب و افزایش حضور شهروندان، پیش‌بینی می‌شود از ساعت 10 صبح محدوده با ترافیک سنگین‌تری در محدوده مصلی مخصوصاً خیابان شهید بهشتی و بزرگراه‌های رسالت و مدرس روبرو شویم. عوامل پلیس راهور در این منطقه حضور دارند و حتماً مراقبت‌های لازم را به‌عمل می‌آورند.

رازقی مجدداً تأکید کرد: با توجه به عدم تأمین پارکینگ برای خودروهای شخصی، به مراجعین این نمایشگاه توصیه می‌شود که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌ نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین نمایشگاه گل و گیاه گفت: پیش‌بینی می‌شود ترافیک سنگین‌تری در بزرگراه‌های چمران، حکیم و محورهای مربوطه داشته باشیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پیش‌بینی می‌شود در آخر هفته جاری بار خروجی ترافیک تهران افزایش یافته و بعد از ظهر روز جاری و فردا شاهد ترافیک سنگین‌تری در مبادی خروجی شهر تهران باشیم.

کد خبر 95215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha