شبکه نمایندگان نگین خودرو در آستانه 3 رقمی شدن

پرشین خودرو: با افتتاح 20 شعبه و نمایندگی جدید در روزهای آتی، شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران به بیش از 100 نقطه میرسد.

به گزارش پرشین خودرو، در راستای گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو، 83 شعبه و نمایندگی این شرکت در سال گذشته به بیش از صد مرکز افزایش خواهد یافت.
بدنبال پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در شعب و عاملیت های نماینده رسمی خود در ایران، و بمنظور افزایش سطح دسترسی مشتریان نگین خودرو به خدمات مورد نیاز در اقصی نقاط کشور، در سال 97 برنامه توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در حال اجراست و بزودی چندین شعبه و نمایندگی جدید 3S در استانهای تهران، خراسان، اصفهان، البرز، گیلان، خوزستان، زنجان، قزوین و همدان افتتاح می گردد. وظیفه این مراکز فروش خودرو، فروش قطعات و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خودروهای وارداتی برند رنو خواهد بود.

 


قابل ذکر است شرکت نگین خودرو با ارائه شیوه های متمایز فروش، تحویل و خدمات پس از فروش و نیز با داشتن ناوگان نگین سرویس در سراسر کشور بمنظور ارائه سرویس در محل به دارندگان خودروهای رنو، بدنبال کسب رضایت حداکثری مشتریان خود بصورت مداوم و مستمر است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشلنی www.neginkhodro.com مراجعه بفرمایید.
 

کد خبر 95253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha