کد خبر 95268
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
3 اسطوره فوتبال اسپانیا به دنبال تیم

پرشین خودرو: آندرس اینیستا، ایکر کاسیاس و فرناندو تورس که نقش مهمی در تیم ملی فوتبال اسپانیا داشتند آینده‌شان برای فصل آینده مشخص نیست.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایلنا، آندرس اینیستا، ایکر کاسیاس و فرناندو تورس به همراه تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا قهرمان جهان و دو بار فاتح یورو شدند. آن‌ها عملکرد تعیین کننده در لاروخا داشتند و توانستند تاریخ تیم‌ ‌ملی را برای همیشه عوض کنند. اسطوره‌های تیم‌ ‌ملی و باشگاه‌های بزرگی به نام رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید اکنون به دنبال تیم هستند تا روزهای پایانی دوران ورزشی شان را در باشگاه جدید سپری کنند. گل ‌دقیقه ۱۱۶ برابر هلند در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ (که منجر به قهرمانی ‌اسپانیا شد)، مهار ضربه آرین روبن در این دیدار، پنالتی‌ها مقابل ایتالیا و گلزنی برابر آلمان در وین (فینال یورو) از عملکردهای تعیین کننده هافبک، دروازه‌بان و مهاجم ‌اسپانیایی است.

آندرس اینیستا (۳۳ ساله) : دست به دست شدن میان چین و ژاپن

اسطوره فوتبال

آینده اینیستا در آسیا خواهد بود. با این حال گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد. به نظر می‌رسید هافبک بارسلونا در چونگ کینگ لیفان چین پا به توپ شود اما در آخرین ساعات اعلام شد وسیل کوبه ژاپن مقصد احتمالی این بازیکن است. دوباره باشگاه چینی اعلام کرد که برای جذب هافبک ‌اسپانیایی تلاش خواهد کرد و ویسل کوبه امضای قرارداد با این بازیکن را رد کرد. به همین خاطر آینده اینیستا بیش از قبل در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. دیگر مقصدها برای بازیکن تیم کاتالانی می‌توانند استرالیا یا آمریکا باشند. تاکنون اینیستا با هیچ باشگاهی از لحاظ مبلغ قرارداد به توافق نرسیده است.

ایکر کاسیاس (۳۶ ساله): ماندن در پورتو یا یک ماجراجویی جدید

اسطوره فوتبال

دروازه‌بان مادرید پس از فتح لیگ پرتغال به همراه پورتو هنوز نمی‌داند در فصل آینده در چه تیمی پا به توپ خواهد بود. چند ماه پیش به نظر می‌رسید او باشگاه پرتغالی را ترک خواهد کرد اما اکنون شرایط فرق کرده است و دروازه‌بان ‌اسپانیایی علاقه‌اش به ماندن در این تیم را اعلام کرد. اگر توافق بین او و باشگاه انجام نپذیرد نخستین گزینه برای کاسیاس، آمریکا خواهد بود. MLS همیشه خواهان او بوده است و شیکاگو فایر از تیم‌هایی به حساب می‌آید که به امضای قرارداد با او علاقمند است.

فرناندو تورس (۳۳ ساله): شیکاگو فایر خواهان ال نینیو

اسطوره فوتبال

پس از این که مهاجم ‌اسپانیایی اعلام کرد در پایان فصل از اتلتیکومادرید جدا خواهد شد، آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. او هنوز مقصد بعدی‌اش مشخص نیست اما به نظر می‌رسد در آینده در لیگ MLS پا به توپ شود. با این حال حضور در فوتبال چین نیز بعید نیست. شیکاگو فایر، یکی از تیم‌هایی است که خواهان امضای قرارداد با ال نینیو است. از طرفی پس از حضور استیون جرارد در رنجرز به عنوان سرمربی، شایعاتی مبنی بر حضور تورس در این تیم وجود دارد.

کد خبر 95268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha