کلیدسپاری نخستین «هاوال» ها انجام شد +جزئیات

پرشین خودرو: بهمن موتور که سال جاری را با تمرکز بر عرضه خودروی هاوال و معرفی این برند آغاز کرده است، در مراسمی نخستین خودروهای هاوال خارج شده از خط تولید این شرکت را به خریداران تحویل داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در مراسمی که با نام کلید سپاری خودروهای هاوال در محل شرکت بهمن موتور برگزار شد، نخستین خریداران خوش شانس این کراس اوور، خودروهای خود را تحویل گرفتند.

در مراسم کلید سپاری که مدیران ارشد گروه بهمن، کروز و سهامداران این شرکت نیز حضور داشتند، 10 نفر از خریدارانی که موفق به ثبت نام هاوال اچ2 در نخستین روزهای اردیبهشت ماه شده بودند، سوئیچ خودروهای خود را از دست مدیران بهمن موتور تحویل گرفتند.
 

کلیدسپاری هاوال اچ2

 

بهمن موتور به عنوان یکی از خودروسازان باسابقه در ایران موفق به عقد قرارداد تولید و انتقال تکنولوژی با برند جهانی هاوال شد و در دومین نمایشگاه خودرو تهران برند هاوال و 3 شاسی بلند این شرکت را به بازدیدکنندگان معرفی کرد.

بهمن موتور که دیگر به عنوان شریک تجاری برند هاوال در ایران شناخته می شود، در ابتدا فروش هاوال اچ2 را از اوایل اردیبهشت ماه آغاز کرد و با تحویل این خودرو پیش از موعد مقرر نشان داد که عزم خود را برای بهبود وجهه این برند در ایران با توجه به فعالیت های نا موفق برخی شرکت ها در واردات این خودرو به ایران، جزم کرده است.

 

کلیدسپاری هاوال اچ2
 

هاوال اچ2 که ارزان ترین خودروی هاوال در ایران است، با قیمت 95 میلیون و 890 هزار تومان در روز 8 اردیبهشت به سبد فروش بهمن موتور افزوده شد و امروز مراسم تحویل نخستین خودروهای این برند به خریداران برگزار شد.

در این لینک می توانید با شوروم مرکزی بهمن موتور آشنا شوید و در اینجا گزارش تصویری از افتتاح این شوروم را با محوریت خودروهای هاوال مشاهد کنید.

کد خبر 95288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha