کد خبر 95295
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
آخرین مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان طرح ترافیک جدید

پرشین خودرو: مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران در رابطه با ارسال پیامک‌های ارشادی برای ورود غیرمجاز شهروندان به محدوده طرح ترافیک بیان داشت: شهروندان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه tehran.ir اقدام کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمیزان، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران در  با اشاره به اجرای طرح ترافیک جدید گفت: آمار دقیقی از میزان ثبت نامی‌های طرح ترافیک جدید در دست نیست و روزانه بر این تعداد افزوده می‌شود.

قنبرنژاد در رابطه با ارسال پیامک‌های ارشادی برای ورود غیرمجاز شهروندان به محدوده طرح ترافیک بیان داشت: شهروندان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه tehran.ir اقدام کنند و زمانی که ثبت نام آن‌ها تکمیل و اطلاعات فردی شخص و وسیله نقلیه و عوارض مربوطه بابت شارژ حساب شهروندی پرداخت شود، عوارض تردد از حسابشان کسر خواهد شد و مشمول جریمه‌ نمی شوند.

وی در پایان اظهار داشت: بروز برخی اختلالات در رویه ثبت نام اشخاص امری اجتناب ناپذیر است چرا که این اختلال ریشه در مسائلی همچون پهنای باند و حجم زیاد مراجعات به سایت مربوطه دارد.

کد خبر 95295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha