آغاز عملیات احداث دو تقاطع غیر همسطح در راه‌آهن یزد

پرشین خودرو: در راستای پروژه احداث خط دوم بافق زرین شهر و درجهت خدمت رسانی به شهروندان ، كلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح خیابان آرمان و كوچه ۶۳ بلوار آزادگان و راه‌آهن در محدوده امام شهر با حضور مسئولین كشوری و استانی به زمین زده شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه‌آهن یزد، پروژه تقاطع غیر هم‌سطح آرمان و ۶۳ با حضور رییس عالی شورای استان ها، رییس مركز هماهنگی امور مناطق راه آهن، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ، فرماندار و جمعی از مردم و دیگر مسئولان، كلنگ‌زنی شد .

سید مصطفی داودی، در حاشیه مراسم با اشاره به فعالیت های راه آهن در حوزه شهری و همكاری در طرح های عمرانی و زیرساختی برای كاهش بار ترافیكی عنوان كرد: تقاطع های غیر هم سطح آرمان و ۶۳ در محدوده خیابان آرمان و بلوار آزادگان یزد ، هردو با دو دهانه به عرض ۱۰ متر و تخصیص اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال، طی مدت ۶ ماه اجرایی خواهد شد.

سرپرست اداره كل راه آهن یزد افزود: این پروژه با مشاركت شهرداری یزد و در راستای تسهیل در رفت و آمد شهروندان، حل مشكلات ترافیكی محل تلاقی با خطوط راه آهن و همچنین احداث خط دوم محور بافق – زرین شهر اجرایی می گردد كه امیدواریم در هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی ضمن قدردانی از همكاری شهرداری یزد در اجرای پروژه مذكور با بیان اینكه راه اندازی تقاطع غیر همسطح به میزان قابل توجهی در كاهش تصادفات تاثیرگذار خواهد بود، اضافه كرد: اجرای این تقاطع، جریان ترافیكی را تسهیل میكند ودر رفت وآمد شهروندان تاًثیر زیادی دارد.

لازم به ذكر است تقاطع آرمان از زیر سه خط و تقاطع ۶۳ از زیر دو خط ریلی راه آهن عبور می‌كند.

کد خبر 95420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha