کد خبر 95462
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
محمد علی افشانی به عنوان شهردار تهران انتخاب شد

پرشین خودرو: اعضای شورای شهر تهران از میان دو گزینه نهایی محمد علی افشانی را با ۱۹ رای موافق به عنوان شهردار تهران انتخاب کردند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمهر، اعضای شورای شهر پنجم دومین شهردار خود را در جلسه علنی امروز انتخاب کردند و محمد علی افشانی به عنوان شهردار تهران برگزیده شد.

در رای گیری انجام شده، اعضای شورای شهر تهران با ۱۹ رای محمدعلی افشانی را به عنوان شهردار جدید تهران برگزیدند. همچنین سمیع الله حسینی مکارم یک رای اخذ کرد و یک رای سفید داده شد.

افشانی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی است که در دولت یازدهم استاندار فارس بود و هم‌اکنون معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در دولت دوازدهم است.

وی معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده‌است. در سابقه افشانی معاونت استانداری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و سمنان نیز به چشم می‌خورد.

افشانی دارای کارشناسی مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) از دانشگاه صنعتی شریف است.

بر اساس سوابقی که از وی منتشر شده او لوح تقدیر کسب رتبه برتر دستگاه‌های اجرایی کشور از رئیس‌جمهور در سال ۸۴، لوح تقدیر مدیر نمونه ملی از معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، لوح تقدیر کسب رتبه اول عمرانی دستگاه‌های اجرایی کشور از وزیر آموزش و پرورش، لوح تقدیر عملکرد، از وزیرکشور، لوح تقدیر عملکرد از وزیر آموزش و پرورش، لوح تقدیر عملکرد، از وزیر جهاد کشاورزی و لوح تقدیر عملکرد از استاندار خوزستان را نیز در پرونده مدیریتی خود ثبت کرده‌است.

افشانی برای اخذ استعلامات به وزارت کشور معرفی می شود تا پس از کسب تاییدیه های لازم به عنوان شهردار تهران معرفی شود.

 

رای گیری

کد خبر 95462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha