دوره آموزش 6روزه رکستون جی4 برای نمایندگان برگزار می شود

پرشین خودرو: نمایندگان رسمی رامک یدک(شرکت خدمات پس از فروش خودروهای سانگ یانگ) در 2 مرحله 3روزه آموزش های فنی لازم در خصوص رکستون جی4 را دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یعقوب ولی پور مدیرعامل شرکت رامک یدک، با اعلام این خبر گفت: دوره آموزش فنی و آپشنال رکستون جی4 با حضور مدرس ارشد کره ای از شرکت سانگ یانگ و مدرسان ایرانی آموزش دیده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی محصول رکستون G4 از 25 تا 31 اردیبهشت ماه جاری در واحد آموزش و فنی مهندسی رامک یدک برپا می شود از صدور و اعطای گواهینامه آموزشی شرکت سانگ یانگ کره جنوبی برای حاضران در این دوره خبر داد.

 

رامک یدک


به گفته ولی پور، آموزش سیستم های موتور، گیربکس، الکتریکال (برقی خودرو) و ... برای محصول رکستون G4 در دوره آموزشی رامک یدک انجام خواهد شد.

مدیرعامل رامک یدک در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پیچیدگی های فنی و تنوع آپشن های رکستون جی4 لازم بود که آموزش های مربوطه از سوی متخصصان داخلی و خارجی دوره دیده و مسلط به سیستم های فنی این خودرو، برای پرسنل فنی نمایندگی ها و تعمیرگاه مرکزی پیش از تحویل خودرو به مشتریان محترم، ارائه شود.

 

کد خبر 95536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha