وانت‌بارهای میوه‌ فروش و رانندگان پرخطر عاملان بی‌نظمی تهران شده اند

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: تردد رانندگان پرخطر، خودروهای مسافربر شخصی با پلاک غیرتهرانی و وانت‌‌‌بارهای میوه‌ فروش، شهر را دچار بی‌انضباطی ترافیکی کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با مسئولان قضایی تهران بزرگ دیدار کرد.

در این دیدار که در محل ستاد پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، جهانی معاون آموزش دادستان عمومی و انقلاب تهران، کارگر سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 و صالحی سرپرست دادسرای ناحیه 32 ویژه جرائم راهور حضور داشتند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در این نشست تصریح کرد: در برخورد با رانندگان پرخطر، کنترل و برخورد با خودروهای مسافربر شخصی با پلاک غیرتهرانی، برخورد با خودروهای وانت میوه فروش مزاحم در محلات وضعیت به گونه ای است که شاهد مشکلات و بی‌نظمی‌های ترافیکی هستیم.

وی گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همواره نسبت به اعمال قانون و برخورد با موارد فوق اقدام می‌کنند اما همچنان این معضلات وجود دارد که لازم است از طریق دادستانی به عنوان مدعی‌العموم برای برخورد با بی‌نظمی در سطح شهر توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

تهران


گفتنی‌ است در این جلسه ضمن تایید وجود چنین مشکلاتی توسط مسئولان قضایی،‌ مقرر شد سرپرستان نواحی با همراهی مسئولان مدیریت شهری همان منطقه در جلسه بعدی حضور یافته و با اتخاذ تصمیم نهایی برخورد جدی با متخلفان صورت گیرد.

براساس این گزارش،‌ از مصوبات این جلسه همکاری و تعامل بیش از پیش پلیس با مسئولان قضایی بود که در این رابطه مقرر شد تا به صورت ثابت و ماهانه این جلسات به منظور شناسایی مشکلات و حمایت قضایی از عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در برخورد با متخلفان ادامه یابد.

کد خبر 95579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha