نسخه‌ ویژه ب ام و M5 با قدرت 617 اسب بخاری در آمریکا!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی ب.ام.و برای ترغیب مشتریان آمریکایی و خرید محصولات این شرکت، یک نسخه ویژه از خودروی سدان اسپرت M5 با پسوند Competition آماده کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، در طراحی ظاهری اتومبیل شاید نتوان تغییرات زیادی پیدا کرد و تغییرات کلی اتومبیل شامل یک تم تاریک برای بدنه اتومبیل و همچنین روکش‌های چرم قهوه‌ای رنگ برای فضای داخل کابین در نظر گرفته شده است که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در گالری تصاویر شاهد باشید، اما مهم‌ترین تغییرات اتومبیل مربوط به پیشرانه محرک آن خواهد شد که حالا باعث شده حداکثر خروجی قدرت 617 اسب بخاری بدست آید.

 



طبق گفته شرکت خودروسازی بی.ام.و، در زیر کاپوت این خودرو از موتور 4.4 لیتری هشت سیلندر استفاده شده است که به صورت استاندارد دارای توربوشارژرهای دوقلو خواهد بود، اما حالا بروزرسانی‌های BMW بر روی این پیشرانه و اصلاح اطلاعات ECU موتور باعث شده تا حداکثر خروجی قدرت اتومبیل با افزایش چشمگیری همراه شده و به میزان 617 اسب بخار برسد، این درحالیست که گشتاور خروجی اتومبیل هم به مرز 750 نیوتن متر خواهد رسید.

 



این خودرو در بازار آمریکا به قیمت 110 هزار و 995 دلار و از ماه ژوئیه سال جاری به مشتریان عرضه خواهد شد، اما با پرداخت این هزینه می‌توانید شتاب صفر تا صد 3.3 ثانیه و همچنین شتاب صفر تا 200 کیلومتر بر ساعت 10.8 ثانیه داشته باشید که نسبت به مدل‌های اصلی اتومبیل پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. هرچند بدون اشاره شرکت سازنده به سقف سرعت اتومبیل، می‌توان انتظار داشت که بیشینه سرعت این اتومبیل از مرز 300 کیلومتر بر ساعت عبور کند.

 

کد خبر 95585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha