کد خبر 95621
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
بازدید رئیس انجمن مدیریت اجرایی از سایپا

پرشین خودرو: رئیس انجمن مدیریت اجرایی كشور گفت: با توجه به تغییر رویكرد سایپا در راستای افزایش تولید و كیفیت محوری، امروز شاهد چشمگیر تولید با كیفیت در گروه سایپا هستیم.

به گزارش پرشین خودرو، حسین وظیفه دوست، رئیس انجمن مدیریت اجرایی كشور و استاد دانشگاه علوم تحقیقات به همراه تعدادی از استادان و دانشجویان مقطع دكترای بازاریابی و فروش با هدف تعامل بیشتر دانشگاه و صنعت به صورت عملی از خطوط تولید شركت سایپا بازدید كردند.
در حاشیه این بازدید وظیفه دوست گفت: در بازدید از خطوط تولید سایپا شاهد توان و انگیزه كارگران ایرانی در خطوط تولید بودم كه با انگیزه بالا در حال تولید خودرو هستند و مطمئنا اگر كارگر ایرانی را باور داشته باشیم شاهد موفقیت های بیشتر در صنعت خواهیم بود.
وی گفت: با توجه به تغییر رویكرد در سكان مدیریت مجموعه سایپا در راستای افزایش تولید و كیفیت محوری، امروز شاهد رشد چشمگیر تولید با كیفیت با حضور متخصصان و كارگران ایرانی در این خودروسازی بزرگ كشور هستیم.
این استاد دانشگاه گفت: گروه سایپا نشان داده كه در حوزه صادرات نیز شرایط بهتری نسبت به رقبا دارد و با این توان و ظرفیتی كه در مجموعه سایپا وجود دارد مطمئناً روز به روز شاهد رشد چشمگیر تولید با كیفیت و حضور قدرتمند در بازارهای صادراتی منطقه خواهیم بود.
وظیفه دوست درخصوص افزایش قیمت ارز و نهاده های تولید گفت: با افزایش مواد اولیه و نهاده های تولید بسیاری از شركت ها ناگزیر هستند كه در كالاهای خود افزایش قیمت داشته باشند و در صنعت خودروسازی نیز با توجه به وابستگی بسیاری از قطعات مورد نیاز به قیمت ارز، افزایش قیمت منطقی است.
وی با بیان اینكه یكی از مواردی كه نیاز به توجه ویژه درصنعت خودرو دارد خدمات فروش و پس از فروش است گفت: مطمئنا در صورت ارائه خدمات ویژه و مناسبتر در آینده نزدیك شاهد افزایش رضایت مشتری ایرانی از صنعت داخلی و حمایت هرچه بیشتر هموطنان از این صنعت پیشتاز و قدرتمند خواهیم بود.
رئیس انجمن مدیریت اجرایی كشور تاكید كرد: در چند سال گذشته معدود مدیرانی سكان هدایت مجموعه سایپا را بر عهده داشته اند كه از جنس صنعت باشند، خوشبختانه مهندس جهرودی از جنس صنعت خودرو است و شرایط قطعه سازان را به خوبی درك می كند و كسی كه پله پله در صنعت و كسب و كار رشد كند در هدایت مجموعه بزرگی چون سایپا موفق عمل خواهد كرد.
وی افزود: مدیرعامل سایپا علاوه بر درك صحیح از وضعیت قطعه سازان، نگاه ویژه ای هم به مشتریان و سهامداران دارد و در مدت حضورش در سایپا با تصمیمات درست،كسب رضایت مشتریان را با تولید محصولات با كیفیت و متنوع در راستای رشد و ارتقاء این مجموعه دنبال كرده است.
وی در خصوص تعرفه خودروهای وارداتی و حمایت مجلس و دولت از صنعت خودروسازی گفت: حمایت های دولت و مجلس باید اصولی باشد، بنابراین حمایت در حوزه معافیت های مالیاتی و تسهیلات ارزان قیمت می تواند برای صنعت خودروسازی جزء حمایت های اصولی باشد كه تاثیر بسزایی در شكوفایی صنعت خودرو كشور خواهد داشت.

کد خبر 95621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha