کد خبر 95721
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
 افتتاح 2 پروژه‌ ایران‌‌خودرو در سرپل‌ذهاب

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران‌خودرو، هم زمان با حلول ماه مبارك رمضان، پروژه عمرانی خود در سرپل ذهاب را افتتاح كرد.

به گزارش پرشین خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو اجرای دو پروژه عمرانی شامل اجرای سیستم نوین آب‌رسانی، لوله‌كشی آب آشامیدنی و بازسازی مسجد دارالسلام، كه در زلزله تحریب شده بود را از مبعث مبارك حضرت رسول (ص) در روستای «قلمه» شهرستان سرپل ذهاب آغاز و هم زمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارك رمضان، از آن بهره‌برداری كرد.

روستای قلمه با جمعیت بالغ بر 300 نفر در فاصله 180 کیلومتری کرمانشاه واقع شده است. ساکنان این روستا به دلیل عدم وجود آب شرب مناسب و بهداشتی در معرض انواع بیمارهای واگیردار ناشی از آلودگی آب قرار داشتند و مشكلات مختلف پوستی، گوارشی و ... خانواده‌ها را تهدید می کرد.

از این رو حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شركت ایران‌خودرو، پس از گذر از بحران اولیه با نیازسنجی از منطقه پروژه‌هایی را برای بهبود شرایط زندگی بازماندگان زلزله طراحی كرده و در زمان‌های مختلف اجرایی می‌كند كه دو پروژه مذكور نیز ذیل این اقدامات، اجرا شده و به بهره‌برداری رسید.

این شركت بلافاصله پس از زلزله مهیب غرب كشور در آبان‌ماه سال گذشته، با حضور در منطقه و ارائه خدمات امدادی و كمك به آواربرداری، دست به اقدامات همدلانه زد و پس از طی دوران بحران با برپایی چادر هیوا (امید) در شهرستان سرپل‌ذهاب و استقرار تعدادی از پرسنل این شركت، به فراخور نیاز همواره در كنار این هموطنان بود؛ همچنین در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با برگزاری مراسم و ایجاد فضایی شاد، سعی در بهبود وضعیت معیشتی و روحی مردم خصوصا كودكان منطقه كرد.

جمعیت «هیوا» كه در زبان محلی «امید» معنا می‌دهد، سعی دارد با رصد روزانه نیازهای این عزیزان و برطرف كردن این خواسته‌ها در كنار سایر نهادها به اجرای وظایف انسانی و اجتماعی خود پرداخته و كیفیت زندگی ساكنین را در حد توان بهبود بخشد.

شایان ذكر است كه جمعی از مدیران این مجموعه نوروز سال 97 را در شهرستان كرمانشاه و در كنار زلزله زدگان گرامی آغاز كردند به این امید كه حضورشان باعث دلگرمی و شادمانی هموطنان این منطقه شود.

کد خبر 95721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha