اطلاعیه مترو درپی حواشی رخ داده در زمان بروز نقص فنی قطار

پرشین خودرو: پیرو اطلاعیه قبلی، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مسافران مترو خواست تا در هنگام بروز نقص فنی همکاری بیشتری با پرسنل این شرکت داشته باشند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه آمده است: "صبح امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه 97، بلافاصله پس از بروز نقص فنی یکی از قطارهای اعزامی از سمت گلشهر به تهران (صادقیه) در ایستگاه ارم سبز، معاونین و مدیران مربوطه در محل حاضر و در جهت رفع هرچه سریعتر این مشکل اقدام کردند اما عدم همکاری برخی از مسافران، ورود به حریم ریلی و ممانعت از بسته شدن در قطارها باعث شد تا زمان رفع این اختلال طولانی شود.

بر این اساس، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از مسافران مترو درخواست می کند تا در مواقع توقف قطار در طول مسیر با حفظ آرامش و خونسردی، پرسنل این شرکت را در رفع سریعتر مشکل یاری کنند.

مترو



مسافران باید به پیام‌هایی که از سوی راهبر قطار و مسئولان ایستگاه ها اعلام می‌شود، توجه کنند؛ ممانعت از بسته شدن در قطار، استفاده بی مورد از دستگیره اضطراری، پیاده شدن از قطار و ورود به حریم ریلی ضمن احتمال ایجاد آسیب جسمی شدید برای مسافران، باعث افزایش زمان توقف قطار می‌شود.

بنا بر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، شهروندان این اطمینان را داشته باشند که تمامی پرسنل مترو در هنگام توقف قطار به علت نقص فنی؛ اقدامات لازم را برای رفع هرچه سریعتر مشکل انجام می‌دهند و بهترین کار در این مواقع صبر و توجه به پیام‌های اعلام شده است."
 

کد خبر 95735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha