کد خبر 95766
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
اوج گیری قیمت سهام خودرویی‌ها + جدول

پرشین خودرو: در هفته جاری گروه پارس خودرو، زامیاد، گروه بهمن، سایپا، سایپا دیزل، ایران خودرو و ایران خودرو دیزل از ابتدا تا انتهای هفته با نوسان نسبتا مثبت معامله شدند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمیزان، معامله ۷ گروه خودرویی در بازار سرمایه حاکی از نوسان نسبتا مثبت تمامی گروه‌ها در معاملات است.

*سایپا (خساپا)

 

 

بورس


سهام گروه سایپا در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و از یک هزار و ۱۰۱ سهم در ابتدای هفته به ۳ هزار و ۶۹۱ سهم افزایش یافت و حجم از ۲۰ میلیون و ۶۳۱ سهم با رشد ۷۷ به میلیون ۲۲۵ سهم رسید.

در ابتدای هفته این سهم بدون تغییر که این روند در پایان هفته ادامه و به رشد ۳.۲۲ درصدی رسید.

سایپا

بورس



*ایران خودرو (خودرو)

سهام گروه ایران خودرو در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و از ۴۵۶ سهم در ابتدای هفته به یک هزار و ۳۰۹ سهم افزایش یافت و حجم از ۷ میلیون و ۲۹۳ سهم با رشد به ۱۵ میلیون و ۷۹۸ سهم رسید.

در ابتدای هفته این سهم با روند نزولی ۰.۰۸ درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته متوقف و به رشد ۰.۹۸ درصدی رسید.
 

بورس

 

 

ایران خودرو

*زامیاد (خزامیا)

سهام گروه زامیاد در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و یک هزار و ۲۶ سهم در ابتدای هفته به ۳ هزار و ۸۱۱ سهم افزایش یافت و حجم از ۲۲ میلیون و ۷۳ سهم با صعود به ۸۵ میلیون و ۹۰۷ سهم رسید.

در ابتدای هفته این سهم با روند مثبت ۰.۱۴ درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته ادامه و به رشد ۳.۳۹ درصدی رسید.

زامیاد

بورس

 


*سایپا دیزل (خکاوه)

سهام گروه سایپا دیزل در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و ۸۳۹ سهم در ابتدای هفته به یک هزار و ۱۵۴ سهم کاهش یافت و حجم از ۱۶ میلیون و ۹۶۳ سهم با کاهش به ۴ میلیون و ۴۱۵ سهم رسید.

در ابتدای هفته این سهم با روند منفی ۱.۰۶ درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته متوقف و به رشد ۴.۹۶ درصدی رسید.

سایپا دیزل

 

بورس

 


*پارس خودرو (خپارس)

سهام گروه پارس خودرو در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت ۸۰۸ سهم در ابتدای هفته به ۲ هزار و ۵۳۵ سهم افزایش یافت و حجم از ۱۵ میلیون و ۱۰۶ سهم با رشد به ۵۶ میلیون و ۴۸۲ سهم رسید.

در ابتدای هفته این سهم با روند نزولی ۰.۲۸ درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته متوقف و به رشد ۲.۹۳ درصدی رسید.
پارس خودرو

بورس

 


*گروه بهمن (خبهمن)

سهام گروه بهمن در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و از ۱۵۵ سهم در ابتدای هفته به ۵۲۸ سهم در پایان هفته افزایش یافت و حجم از یک میلیون و ۳۴۵۸ با رشد به ۷ میلیون و ۳۳۲ سهم رسید.

در ابتدای هفته این سهم با روند صعودی ۰.۵۴ درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته ادامه و رشد به ۰.۱ درصدی رسید.

 

 


گروه بهمن

*ایران خودرو دیزل (خاور)

سهام گروه ایران خودرو دیزل در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و از ۳۶۳ سهم در ابتدای هفته به یک هزار و ۱۸۶ سهم افزایش یافت و حجم از ۶ میلیون و ۴۲۴ با رشد به ۲۶ میلیون و ۲ رسید.

در ابتدای هفته این سهم با روند نزولی ۰.۶۸ درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته متوقف و به رشد ۲.۳۴ درصدی رسید.

 

بورس

 



ایران خودرو دیزل
در این رابطه همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات آخرین هفته اردیبشهت ماه با توجه به مشخص شدن نتیجه برجام و مثبت شدن اکثر نمادهای بورسی، گروه خودرویی نیز وارد مدار رشد شد و ارزش سهام این گروه بالا رفت.

وی در ادامه افزود: اوجگیری قیمت سهام گروه خودرویی در سه روز ابتدایی هفته رخ داد و پس از آن عرضه‌های سنگین موجب شد تا صف‌های خرید برای این گروه از بین برود.

گزارش میزان حاکی از معامله گروه‌های سایپا، سایپا دیزل، پارس خودرو، زامیاد، گروه بهمن، ایران خودرو و ایران خودرو دیزل با توجه به نوسان منفیشاخص بورس تا انتهای هفته با نوسان نسبتا مثبت معامله شدند.

کد خبر 95766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha