کد خبر 95828
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در ماه رمضان

پرشین خودرو: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: با آغاز ماه رمضان، ترافیک صبحگاهی و بار ترافیک ورودی به تهران با تأخیر آغاز می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازباشگا،  سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی تهران در روز شنبه 29 اردیبهشت اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان، ترافیک صبحگاهی و بار ترافیک ورودی به تهران با تأخیر آغاز می‌شود.

وی افزود: بار ترافیکی معابر غربی مانند همت، حکیم، آزادراه تهران-کرج و لشگری و همچنین معابر شرقی مانند بابایی، زین‌الدین و امام علی(ع) از ساعت 6:30 صبح شروع می‌شود.

ترافیک تهران



رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تغییرات ترافیکی در ماه رمضان برای ساعات بین روز و بعد از ظهر مخصوصاً برای بار ترافیک عصر نیز به همین صورت پیش‌بینی می‌شود و با توجه به کاهش یک ساعته طرح زوج و فرد و ترافیک، احتمال می‌رود با ترافیک پرحجمی از ساعت 16 تا زمان افطار مواجه باشیم.

وی توصیه کرد: رانندگان محترم با توجه به تغییرات حاصل شده در وضعیت ترافیکی سفر خود را مدیریت کرده و از شتاب در رانندگی خصوصاً در ساعات پیش از افطار خودداری کنند؛ با توجه به اینکه بعد از افطار تا نیمه‌شب نیز با افزایش تردد در سطح شهر مواجه هستیم، برای این ساعات نیز افزایش حجم ترافیک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 95828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha