کد خبر 95897
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
اعطاء 5 ستاره ایمنی به جنسیس 2018

پرشین خودرو: در سال 2009 کره‌ای‌ها ثابت کردند که می‌تواند با همکاری یکدیگر خودرویی لوکس، عملکردی و اسپورت را به جهان ارائه کنند. اینک نتیجه این همکاری کره‌ای ، سدانی لوکس، مستقل در قالب یک اسپورت تمام عیار است که دنیای خودرو با نام جنسیس G80 از آن نام می‌برد. خودرویی که نه تنها با فرمت لوکس شناخته می‌شود، بلکه امروزه به عنوان یک خودرویی با ستاره‌های ایمنی، مورد اطمینام مردم و مشتریان است.

به گزارش پرشین خودرو  به نقل از "اتوگاید"، موسسه ملی ایمنی بزرگراه‌ها و ترافیک در آمریکا، رتبه ایمنی 5 ستاره را به این خودروی ذیصلاح کره‌ای اعطاء کرد.
 

 

جنسیس


این خودرو پس از گذراندن تست تصادف از جلو، تصادف از اطراف و چپ کردن موفق به کسب عنوان برتر ایمنی شد. البته برای کسب 5 ستاره، جنسیس از پس تست‌های دیگر مانند تصادف با موانع و ایمنی نسبی راننده و سرنشین در حین برخورد نیز برآمد تا امتیاز بالای خود را حفظ کند.
 

جنسیس


موسسه ارزیاب ایمنی بزرگراه‌ها و بیمه (IIHS) نیز پیش از این برای دومین سال متوالی بالاترین عنوان پیک‌پلاس ایمنی را به این خودروی کره‌ای اعطا کرد.

با وجود استانداردهای فزاینده (IIHS) برای ایمنی، G80های جدید 2018 در تست همپوشانی کوتاه و محافظت جانبی رتبه بهتری را نشان دادند و چراغ‌های این خودرو نیز در نمایش جاده توسعه بیشتری یافته‌اند.
 

جنسیس

 


این خودروی اسپرت 2018 به یک موتور 3.3 لیتری توربوشارژ V6 با قدرت 365 اسب‌بخار مجهز است که با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته همخوانی دارد.

این خودرو برای ایمنی بیشتر و حفاظت کامل‌تر از راننده، سرنشینان و به یک مجموعه ایمنی کامل مانند سامانه اضطراری خودکار، سیستم کمکی بین خطوط، سامانه هشدار دهنده به راننده و دستیار هوشمند نور بالا اشاره کرد.
 

 

جنسیس

 

کد خبر 95897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha