کد خبر 95905
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
قدرتمندترین مدیران جهان!

پرشین خودرو: مجله فوربز هر سال لیستی از قدرتمندترین مدیران را انتخاب می کند و آنها را به همگان معرفی می نماید. برای سال جاری شاهد شخصیت های مطرح صنعت فناوری هستیم و بیشتر آنها شرکتی بزرگ را به راه انداختند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمجله فوربز، هر سال لیستی از قدرتمندترین مدیران را انتخاب می کند و آنها را به همگان معرفی می نماید. برای سال جاری شاهد شخصیت های مطرح صنعت فناوری هستیم و بیشتر آنها شرکتی بزرگ را به راه انداختند.

در لیست سال 2018 بیش از 70 فرد وجود دارند که نشان از وجود یک مدیر قدرتمند برای 100 میلیون جمعیت جهان است. به هر حال اگر می خواهید با لیست آشنا شوید به ادامه مطلب مراجعه کنید:


1- جف بزوس


مدیرعامل وقت شرکت خرده فروشی آمازون و فضایی بلواوریجین که ثروتمندترین فرد جهان است.

2- لری پیج

لری پیج مدیرعامل شرکتی است که هیچ کس نیست آن را نشناسد و این شرکت گوگل یا همان آلفابت است.
 

مدیران قدرتمند

 

 


3- مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ کسی بود که فیسبوک را تاسیس کرد و هیچ کس تصورش را نمی کرد روزی به میلیاردی تبدیل شود.
 

مدیران قدرتمند

 


4-وارن بافت

وارن بافت علاوه بر آن که قدرتمندترین مدیر است در دسته ثروتمندان جهان نیز قرار می گیرد. وی در حال حاضر مدیر شرکت برکشایر هاثاوی می باشد.
 

مدیران قدرتمند


5- جیمی دیمون

جیمی دیمون گذشته از آن که فردی ثروتمند است مدیرعامل یکی از بزرگترین بانک های جهان به نام جی پی مورگان است. بدیهی است وی در این لیست با چنین سمتی قرار گیرد.

 

مدیران قدرتمند


6- جک ما

یکی از شخصیت های تاثیر گذاری که باید به آن اشاره کرد جک ما است. فردی که خرده فروش بزرگ علی بابا را در چین راه اندازی کرد و با گذشت زمان این خرده فروش با افتتاح چندین خرده فروش به یکی از بزرگترین شرکت ها تبدیل شد.
 

مدیران قدرتمند

 


7- داگ مک‌میکلان

مک میکلان مدیریت فروشگاه والمارت را برعهده دارد و این خرده فروش بزرگ بیش از 2.3 میلیون نفر کارمند دارد که مدیریت دشواری برای مدیر خواهد داشت.

مدیران قدرتمند


8-تیم کوک

تیم کوک را کمتر شخصی نمیشناسد. فردی که در حال حاضر مدیریت شرکت اپل را برعهده دارد و با مرگ جابز توانست آن را موفق نگه دارد.
 

مدیر

 

 

کد خبر 95905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha