احتمال تولید نسخه اسپرت هیوندای کونا با کد «N» + عکس

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای برای گسترش خانواده اسپرت N، به احتمال زیاد خودروی کراس اوور هیوندای کونا را به این خانواده اضافه خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، احتمالا از این موضوع اطلاع دارید که شرکت خودروسازی هیوندای 2 محصول خود را به نسخه اسپرت N ارتقا داده است، یکی از آن‌ها خودروی نسل جدید هیوندای i30 و دیگری هم نسل جدید هیوندای ولوستر که دارای ویژگی‌های ظاهری تهاجمی بوده و همچنین از یک موتور قوی‌تر سود می‌برند. اما اخیرا شایعاتی وجود دارد که شرکت خودروسازی هیوندای به دنبال گسترش خانواده اسپرت N بوده و تصمیم دارد تا خودروی کراس اوور "هیوندای کونا" را به این خانواده اضافه کند.
طبق ادعای منابع خبری، این احتمال وجود دارد که شرکت خودروسازی هیوندای به تولید نسخه اسپرت "هیوندای کونا N" چراغ سبز نشان دهد که در صورت تایید این موضوع از سوی شرکت سازنده، می‌توان انتظار داشت که خودروی کراس اوور هیوندای کونا با سیستم تعلیق اسپرت، سیستم فرمان و ترمز ارتقا یافته و همچنین یک پیشرانه توربوشارژر 2 لیتری چهار سیلندر آماده عرضه به مشتریان شود که درست همانند دیگر خودروهای قرار گرفته در خانواده اسپرت N، خروجی قدرت حدودا 246 اسب بخاری خواهد داشت.
همانطور که گفتیم، هنوز طراحی و ساخت نسخه اسپرت "هیوندای کونا N" از سوی شرکت سازنده تایید نشده است، اما مقامات بلندپایه کمپانی خودروسازی هیوندای به مهندسان خود دستور داده‌اند تا بر روی نسخه اسپرت "هیوندای کونا" تحقیق کنند و در صورت فراهم بودن شرایط موجود، احتمال نشان دادن چراغ سبز برای تولید این اتومبیل در نسخه اسپرت N وجود خواهد داشت، هرچند علاوه بر مشخصات فنی، ظاهر اتومبیل هم پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و فاکتورهای اسپرت و و قطعات آیرودینامیکی بیشتری به آن اضافه خواهد شد تا ظاهری اسپرت و تهاجمی متناسب با مشخصات فنی خود داشته باشد.

 

کد خبر 95910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha