کد خبر 95939
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
توسعه همکاری زامیاد با قطعه سازان داخلی

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت زامیاد در بازدید از شرکت فرمان خودرو سپاهان از گسترش همکاری با قطعه سازان داخلی در سال حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، به منظور بررسی توانمندی ها و آمادگی جهت افزایش ظرفیت های تولیدی و گسترش همکاری های دوجانبه با قطعه سازان، محمد زارع پور اشکذری مدیر عامل شرکت زامیاد به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت از دستاوردها، امکانات و ظرفیت های تولید یکی از شرکت های قطعه سازی داخلی بازدید کردند.
بنابراین گزارش، در این بازدید که با هدف ارتقاء داخلی سازی محصولات جدید تولیدی زامیاد از جمله وانت ریچ و پادرا در سال حمایت از کالای ایرانی صورت گرفت، مدیر عامل شرکت زامیاد بر گسترش همکاری با قعطه سازان داخلی تاکید و خاطر نشان کرد: با ایجاد زمینه های همکاری با قطعه سازان با کیفیت داخلی می توانیم علاوه بر افزایش ظرفیت های تولیدی، در جهت تحقق شعارحمایت از کالای ایرانی گام برداریم.
وی یاد آور شد: با گسترش و حمایت از قطعه سازان باکیفیت داخلی بدون نیاز به ورود قطعات خارجی و خروج ارز از کشور، رضایت مندی مشتریان را با ارائه محصولاتی با قیمت منطقی و مطمئن ارتقاء دهیم.

کد خبر 95939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha