تولید سالانه 1000دستگاه خودرو حمل جوجه در بهمن دیزل

پرشین خودرو: عضو هیات مدیره بهمن دیزل پیش بینی کرد : پس از گذشت یک سال از تولید اولین خودروی حمل جوجه و با افزایش داخلی سازی به بالای 50 درصد برنامه صادرات این محصول را اجرایی خواهیم کرد.

محسن مرتضوی در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر گفت: یک قرارداد با شرکت تامین خودروی حمل جوجه کشور(والا صنعت توسعه) در شرف انجام است تا بتوانیم ناوگان مجهزی برای حمل جوجه یک روزه تولید و عرضه کنیم.

وی ادامه داد: در آغاز کار با تولید 10 دستگاه خودرو حمل جوجه استارت خواهیم زد اما پس از آن برنامه ساخت ناوگان های 50 تا 200 دستگاهی خواهیم داشت.

مرتضوی در خصوص ظرفیت سالانه تولید این خودروهای حمل جوجه 1 روزه گفت: در حال حاضر تولید خودرو به عهده ما است که پیش بینی تولید سالانه 1000 دستگاه را کرده ایم اما این خبر را می دهم که در آینده نه تنها خودرو بلکه تولید کابین این خودروها نیز توسط بهمن دیزل انجام می شود.

با افزایش داخلی سازی اثرات تحریم مجدد را کم می کنیم
عضو هیأت مدیره بهمن دیزل در خصوص خروج امریکا از برجام و احتمال بازگشت تحریم ها و اثرات آن بر صنعت خودروسازی متذکر شد: هنوز در مورد بحث های ارزی و تبادلات مالی چیزی حس نکرده ایم و مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: ما بر این اعتقاد هستیم که هر چه درصد ساخت داخل صنعت خودروسازی را افزایش دهیم می توانیم در بحث تحریم ایمن و مصون بمانیم. بنابراین به دنبال افزایش سهم تولید داخل در محصولات خود هستیم.

مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: ما تمام توان خود را به کار می بندیم تا در صورت بازگشت تحریم ها، کمترین آسیب را دیده و در قیمت محصولات نیز به مشتری افزایشی را تحمیل نکنیم.

کد خبر 95959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha