سرمایه گذاری بزرگ «مرسدس بنز» برای تولید خودرو در فرانسه!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی مرسدس بنز برای تولید محصولات الکتریکی کامپکت خود در کشور فرانسه، سرمایه گذاری بزرگ چند صد میلیون دلاری انجام خواهد داد.

به گزارش پرشین خودرو، در آخرین خبرهای منتشر شده در رسانه‌های خارجی، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرده است که کارخانه Hambach خود را در کشور فرانسه که در حال حاضر تنها خودروی "اسمارت فورتو" را تولید و مونتاژ می‌کند، با یک سرمایه گذاری بزرگ گسترش خواهد داد تا آماده تولید خودروهای کامپکت الکتریکی این شرکت از جمله خودروی جمع و جور "EQ" باشد.

طبق ادعای منابع خبری، سرمایه گذاری شرکت خودروسازی مرسدس بنز در فرانسه و برای گسترش کارخانه Hambach چیزی حدود 500 میلیون یورو خواهد بود که معادل آن به دلار چیزی حدود 589 میلیون دلار می‌شود که یک رقم قابل توجه و بسیار زیاد خواهد بود. هرچند این مرکز تنها تولید کننده وسایل نقلیه الکتریکی دایملر نخواهد بود و این خودروساز آلمانی علاوه بر فرانسه، برای تولید محصولات الکتریکی خود در 5 مکان دیگر هم برنامه ریزی کرده است.

همانطور که گفتیم، کمپانی خودروسازی دایملر حدود 6 مرکز را برای تولید وسایل نقلیه الکتریکی خود در سراسر جهان آماده کرده است و تا سال 2022 میلادی، 10 مدل خودروی مختلف براساس EQ تولید خواهد شد که پیش بینی می‌شود تا سال 2025 میلادی حدود 15 تا 25 درصد از فروش کل این خودروساز آلمانی را وسایل نقلیه الکتریکی تشکیل دهد.

کدام محصولات مرسدس بنز در کارخانه Hambach تولید خواهد شد؟ هنوز مشخص نیست، اما شرکت خودروسازی مرسدس بنز تایید کرده است که محصولات جمع و جور این شرکت در فرانسه تولید خواهد شد.

کد خبر 96021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha