کد خبر 96042
۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
نسخه جدید سیتروئن در راه اروپا +تصویر

پرشین خودرو: سیتروئن در پائیز گذشته مدل "ایرکراس C5" را به چین ارائه کرد و در اواخر هفته جاری نسخه اروپایی این خودرو را به قاره سبز می‌برد.

به گزارش پرشین خودرو، این خودرو بر پایه ساختار بنیادین پژو 3008 ، 5008 و اوپل گرندلند X در قالب یک SUV کامپکت ساخته شده و قرار است به مصاف نسل دوم نیسان قشقایی و نسل پنجم تویوتا راو4هایی برود که در شهر Rennes فرانسه برای بازار اروپا تولید می‌شوند.
 

سیترون

 

سیترون


هنوز اطلاعاتی نسبت به ارتقای این خودرو نسبت به نسخه چینی از سوی سیتروئن تائید نشده است، اما به نظر می‌رسد نسخه اروپایی تفاوت‌های ویژه‌ای با مدل ارائه شده در چین دارد. ایرکراس C5 سیتروئن به یک صفحه 12.3 اینچی دیجیتالی پشت آمپر مجهز است و یک صفحه نمایش 8 اینچی در بخش اطلاعات و سرگرمی خود بهره می‌برد. شارژ بدون سیم تلفن هوشمند و بسیاری از عملکردهای دیگر از گزینه‌های جذاب این سیتروئن ایرکراس C5 اروپایی است.
 

سیترون


این خودرو احتمالا مانند نسخه‌های موجود در چین با دو موتور بنزینی با توان 165 و 200 اسب‌بخار ارائه می‌شود که با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته هماهنگی دارند. البته در سفارش اروپایی شاهد نسخه‌های پلاگین- هیبرید با قابلیت محرک تمام چرخ (e-AWD) نیز هستیم. در مدل پلاگین هیبرید مجموع قدرت موتورهای مکانیکی و الکتریکی به 300 اسب‌بخار خواهد رسید.

 

سیروین

 

کد خبر 96042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha