کد خبر 96055
۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱
معرفی سامسونگ گلکسی جی 8

پرشین خودرو: شرکت سامسونگ، عضو جدید خانواده کهکشانی‌ها یعنی گلکسی جی 8 را با دوربین دوگانه و قیمت مناسب برای بازار هندوستان معرفی کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل اززومیت، سامسونگ از گوشی جدید و ارزان‌قیمت گلکسی جی 8 رونمایی کرد. طبق گفته سامسونگ، این گوشی با قیمتی در حدود ۲۸۰ دلار روانه بازار هند خواهد شد تا خلأ گوشی‌های ارزان‌تر از خانواده A را پر کند. کره‌ای‌ها در ساخت بدنه جی ۸ از پلی‌کربنات استفاده کرده‌اند.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به اندروید نسخه اوریو، صفحه‌نمایش ۶ اینچی امولد با وضوح ۷۲۰ پیکسل بر اینچ، پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. سامسونگ در جی ۸ از دو دوربین ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/1.7 و f/1.9 بهره برده است و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی وظیفه تهیه عکس‌ سلفی را بر عهده دارد.
 

گوشی



گلکسی جی ۸ در ماه ژوئن و تنها در یک مدل با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. هدف سامسونگ از عرضه گلکسی جی ۸ در هند، رواج استفاده از برنامه‌ای به نام Make for India است که با کمک هوش‌ مصنوعی و چت ویدیویی، کاربران را برای خرید از فروشگاه‌های سامسونگ یاری می‌کند.
 

کد خبر 96055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha