کد خبر 96081
۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
افزایش تقاضا برای خرید سکه

پرشین خودرو: رییس‌اتحادیه کشوری طلا و جواهرگفت: هر چند در ماه رمضان سطح داد و ستدها کم می‌شود اما امسال تقاضا برای خرید سکه افزایش پیدا کرده و بهای سکه از روز گذشته ۳۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایلنا، رییس‌اتحادیه کشوری طلا و جواهرگفت: هر چند در ماه رمضان سطح داد و ستدها کم می‌شود اما امسال تقاضا برای خرید سکه افزایش پیدا کرده و بهای سکه از روز گذشته ۳۰ هزار تومان افزایش یافته است.

محمد کشتی‌آرای، رییس‌اتحادیه کشوری طلا و جواهر در خصوص نوسانات نرخ سکه و طلا طی روزهای گذشته اظهار داشت: از آخر اردیبهشت‌ ماه قیمت جهانی‌طلا رو به افزایش بود و از دیروز تقاضا برای خرید سکه در بازار بیشتر شده است.

وی افزود: روزگذشته بهای سکه به زیر ۲ میلیون تومان رسید حتی ابتدای هفته بهای سکه به ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسیده بود اما با ایجاد تفاضا نرخ ها بالا رفت.

خرید سکه

کشتی آرای تصریح کرد: ضمن آنکه از روز گذشته نرخ جهانی طلا افزایش پیدا کرده و این دوعامل باعث شده که نرخ طلا وسکه از روز گذشته افزایش پیدا کند.

وی گفت: بهای سکه از روز گذشته ۳۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. هر چند در ماه رمضان سطح داد و ستدها کم می‌شوداما تقاضا برای خرید سکه افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 96081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha