جلوگیری از افتادن موتورسواران با استفاده از تکنولوژی جدید بوش!

پرشین خودرو: از دست رفتن اصطکاک چرخ می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین خطراتی باشد که یک موتورسوار را تهدید می‌کند، اما با استفاده از تکنولوژی جدید بوش می‌توان این خطر را کاهش داد.

به گزارش پرشین خودرو، یکی از بزرگ‌ترین خطراتی که موتورسیکلت سواران را تهدید می‌کند و گاهی اوقات به طور غیرعمد اتفاق می‌افتد، سطوح لغزنده جاده و از دست رفتن اصطکاک میان لاستیک موتورسیکلت و سطح زمین خواهد بود که در بیشتر مواقع باعث زمین خوردن موتورسیکلت سوار می‌شود. حال به همین منظور کمپانی "بوش" یک تکنولوژی جدید رونمایی کرده است که به حفظ تعادل موتورسواران کمک کرده و از زمین خوردن آنان جلوگیری می‌کند.

تکنولوژی جدید بوش برای افزایش ایمنی موتورسیکلت‌ها، ساختمان و عملکرد عجیبی دارد و پس از تحقیقات و آزمایش‌های گسترده به نتیجه رسیده است. به طور دقیق‌تر می‌توان گفت که مهندسان "بوش" از یک سیستم فشرده ساز گازی استفاده کرده‌اند که به هنگام تشخیص خطر و از دست رفتن کنترل موتورسیکلت فعال شده و به تعادل موتورسیکلت کمک می‌کند.

باتوجه به تصویری که از پروژه جدید کمپانی "بوش" منتشر شده است و در تصویر مربوطه هم شاهد آن هستیم، یک سیستم فشرده ساز گازی همانند ایربگ‌های ایمنی در زیر پیشرانه محرک موتورسیکلت قرار گرفته است و داده‌های خود را از سنسورهای شتاب سنج دریافت می‌کند که بلافاصله بعد از تشخیص خطر و تمایل موتورسیکلت برای افتادن فعال شده و با فشار ایجاد شده بعد از خروج گازهای فشرده، باعث بلند شدن موتورسیکلت و حفظ تعادل آن می‌شود.
 

کد خبر 96086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha