کد خبر 96119
۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
برگزاری دوره تكمیلی آموزشی هایما در ایساکو

پرشین خودرو: شركت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در راستای ارتقاء دانش و سطح مهارت پرسنل کلیدی نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات به خودروی هایما، دوره‌های تكمیلی آموزش این خودرو را برگزار كرد.

به گزارش پرشین خودرو، این شركت با توجه به افزایش سطح تولید و فروش خودرو هایما و ورود آن به چرخه خدمات پس از فروش، در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری، دوره‌های تكمیلی آموزشی متمركز بر سیستم برقی خودرو را به مدت یك هفته اجرایی كرد.

در این دوره كه با تدریس مهندسان شركت هایما برگزار شد، كارشناسان دفاتر منطقه‌ای ایساكو، تعمیرگاه‌های مرکزی، مدیریت‌های مهندسی خودرو، کیفیت، آموزش فنی، شرکت امداد خودرو و ایران خودرو خراسان حضور به هم رسانده و در خصوص استراتژی عملکرد سیستم‌های برقی و ایرادات تجربه شده این خودرو پس از دریافت آموزش‌های لازم، به بحث وتبادل نظر پرداختند.

دوره مذكور با سرفصل‌های تخصصی همچون تشریح كنترل یونیت‌ها، ماژول‌ها، رله‌ها، بررسی شبكه و مدارات الكترونیكی، تشریح سیستم PEPS، عیب یابی شبكه CAN، اصول كار با دستگاه عیب‌یاب این خودرو(عملی) و نحوه تعریف قطعات PEPS، IMMO، ESCL، KEY با استفاده از دستگاه و ارائه جدیدترین عیوب تجربی خودرو به همراه دلایل ایجاد و نحوه رفع ایراد برگزار شد و در پایان دوره از شركت كنندگان آزمون به عمل آمد.

هدف از اجرای این دوره افزایش مهارت کارشناسان مرتبط، كاهش تعویض قطعات و كاهش هزینه‌های گارانتی، ‌ارتقاء كیفیت تعمیرات و كاهش تعداد خودروهای برگشتی و در نهایت افزایش رضایت مشتریان بود.

کد خبر 96119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha