کد خبر 96172
۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
افزایش تصادف موتورسواران در روزهای اخیر

پرشین خودرو: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در سومین پنج‌شنبه بدون اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد رازقی  درباره‌ وضعیت ترافیکی تهران در روز پنج‌شنبه اظهار کرد: حجم ترافیک در برخی از معابر مرکزی در مقایسه با روزهای گذشته سال کمی بیشتر است، اما احتمال سنگینی ترافیک در ساعات نزدیک به ظهر وجود دارد.

وی با بیان این‌که در حال حاضر مشکل ترافیکی خاصی در معابر تهران نیست، اظهار کرد: با توجه به این‌که در ماه مبارک رمضان هستیم پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی در معابر را داشته باشیم، از این‌رو از شهروندان می‌خواهیم که زمان سفر خود را توزیع و مدیریت کرده و آن را به یکی دو ساعت به اذان مغرب موکول نکنند.

موتور


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین با تاکید بر این‌که تردد موتورسیکلت‌ها در تونل‌های شهری ممنوع است، ادامه داد: متاسفانه در چند روز اخیر تصادف‌های مرتبط با موتورسیلکت‌سواران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کمی افزایش داشته است، از این‌رو تاکید می‌کنیم که موتورسواران به هیچ عنوان از تونل‌های شهری عبور نکرده و حتما کلاه ایمنی به همراه داشته باشند.

رازقی افزود: حمل بار با موتورسیکلت، عبور از پیاده‌رو و معابر ممنوعه و نیز انجام حرکات نمایشی با موتورسیلکت نیز از جمله تخلفاتی است که پلیس حتما با آن برخورد می‌کند.

کد خبر 96172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha