فراری و رونمایی از یک خودروی منحصربه فرد +تصاویر

پرشین خودرو: با فراری SP38 آشنا شوید، تازه‌ترین عضو خانواده شرکت خودروسازی فراری که قرار است تنها به تعداد 1 دستگاه تولید شده و در تاریخ 26 ماه می به صاحب خوش شانس خود فروخته شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تغییرات بسیار زیاد کمپانی خودروسازی "فراری" بر روی اس.پی38 موجب شده است تا از روی ظاهر به اصالت آن پی نبریم، اما در واقع بد نیست بدانید که خودروی جدید و ویژه کمپانی خودروسازی فراری برمبنای سوپراسپرت 488 توسعه پیدا کرده و تنها در ظاهر خود تغییرات بزرگی دریافت کرده است که این تغییرات باعث شده تفاوت‌های بسیار زیادی میان فراری SP38 و نسخه استاندارد 488 دیده شود و کمپانی خودروسازی فراری امکان استفاده از یک نام کاملا جدید برای معرفی این اتومبیل را داشته باشد.



فراری
 

همانطور که در تصاویر منتسب به این اتومبیل خواهید دید، قسمت جلو اتومبیل کاملا تغییر کرده و حالا یک چهره عجیب و جذاب از سوی فراری دریافت کرده است که شباهت بسیار زیادی به "مار" دارد و ویژگی‌‌های عملکردی آن هم باعث شده تا خصوصیات آن شباهت زیادی به مار داشته باشد، از جمله قدرت و عملکرد اتومبیل که همانند یک مار سریع خواهد بود. هرچند این تغییرات گسترده در عقب اتومبیل هم دیده می‌شود که برای آشنایی با جزییات آن می‌توانید به تصاویر دقت کنید.



فراری SP38
 

از آنجایی که شرکت خودروسازی فراری سوپراسپرت 488 را مبنا قرار داده و تغییرات خود را بر روی آن پیاده کرده است، در بخش فنی فراری SP38 شاهد استفاده از همان موتور 3.9 لیتری هشت سیلندر هستیم که بر روی فراری 488 GTB هم مورد استفاده قرار گرفته است، با این تفاوت که حالا بجای 661 اسب بخار می‌تواند خروجی قدرت 710 اسب بخاری داشته باشد.

 

فراری

 

 

فراری SP38

کد خبر 96175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha