کد خبر 96259
۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

پرشین خودرو: معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش 30 درصدی تخلف تردد غیرمجاز در خطوط ویژه اتوبوس در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، سرهنگ مسعود جبارزاده  دراین باره گفت: برابر قانون راهنمایی و رانندگی عبور از خطوط ویژه باید دارای مجوز لازم باشد و بر این اساس تردد غیرمجاز خودروها و موتورسیکلت ها از این مسیرها تخلف بوده و برابر قانون نسبت به جریمه و حتی توقف خودروی متخلفان اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تردد غیرمجاز در خطوط ویژه، تردد وسایل نقلیه عمومی و خودروهای امدادی را با اخلال مواجه می کند، تصریح کرد: از طرفی این اقدام برای سرنشینان وسیله نقلیه متخلف نیز خطرناک و حادثه ساز است و برخورد پلیس با این تخلفات نیز در راستای حفظ حقوق شهروندی و سلامت شهروندان انجام می شود.

خط ویژه


معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: بررسی آمارهای پلیس راهور در پایتخت نشان می‌دهد که با اقدامات انجام شده برخورد با تخلف عبور غیرمجاز از خطوط ویژه در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدودا 30 درصد کاهش داشته است.

جبارزاده با بیان اینکه کاهش تخلفات رانندگی قطعا کاهش حوادث رانندگی و ارتقاء ایمنی ترافیک را به دنبال دارد، گفت: بنابراین لازم است رانندگان خودروها و راکبان موتورسیکلت ها با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به هیچ وجه از خطوط ویژه تردد نکنند.

کد خبر 96259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha