کد خبر 96294
۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
ستایش سرمربی ترکیه از تیم ملی ایران

پرشین خودرو: میرشا لوچسکو به تمجید از تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و بازی با شاگردان کی روش را دیداری دشوار برای ترکیه‌ای‌ها دانست.

به گزارش پرشین خودرو و به نقل از اسپور ترکیه، دو تیم ملی ایران و ترکیه دوشنبه (فردا) باید در دیداری دوستانه برابر هم به میدان بروند. این دیدار یکی از دیدارهای دوستانه تیم ملی ایران قبل از جام جهانی روسیه خواهد بود که تدارک دیده شده است. ترکیه نیز بعد از این دیدار قرار است با تیم های روسیه و تونس دیدارهای دوستانه ای را برگزار کند.

میرشا لوچسکو سرمربی تیم ملی ترکیه درباره بازی دوستانه با تیم ملی ایران گفت:‌ بازی سختی با تیم قدرتمند ایران در پیش داریم و در روزهای قبل تمرین های خوبی برگزار کردیم تا با قدرت برای این دیدار آماده شویم. ایران تیمی قدرتمند و خوب است و سازماندهی بالایی دارد. کی روش سالها در ایرانه بوده و توانسته افکار خود را در این تیم پیاده کند. بازی‌هایی ایران را بررسی کردیم و می دانیم که قدرت دفاعی تیم ملی ایران بالاست. از نظر من دیدار با ایران دیداری بسیار جدی برای ما محسوب می شود.

فوتبال


او در ادامه صحبت های خود گفت: ما ترکیب جوانی را برای این دیدار و بازی با روسیه و تونس به تیم ملی دعوت کردیم که بعضی از بازیکنان متولد 1994 به بعد هستند و این نشان از ظرفیتی است که فوتبال ترکیه دارد. ما باید به آینده امیدوار باشیم و انتظار داشته باشیم بازیکنان جوانی که در تیم ملی دترکیه هستند بتوانند تا سالها تیم ملی را به خوبی همراهی کنند.

دیدار ترکیه و ایران قرار است فردا ساعت 22:45 دقیقه به وقت ایران برگزار شود.

کد خبر 96294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha