کد خبر 96346
۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
آغاز به کار مدیر جدید ایمنی فرودگاه مهرآباد

پرشین خودرو: در مراسمی با حضور مدیر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، هادی عزیزآبادی فراهانی به عنوان مدیر جدید ایمنی فرودگاه مهرآباد معرفی شد.

به‌ گزارش  پرشین خودرو به نقل ازروابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، مراسم معارفه مدیر ایمنی فرودگاه بین المللی مهرآباد با حضور محمد الهی نیا، مدیر ایمنی شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، میرسعید صفی نیا، مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد و معاونان وروسای ادارات فرودگاه برگزار شد.

دراین مراسم هادی عزیزآبادی فراهانی كه پیش از این رئیس اداره آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فردگاه مهرآباد بود، به عنوان مدیر ایمنی جدید فرودگاه معرفی شد.

مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این برنامه گفت: هر شروعی یک پایان دارد اما باید پایان آن راضی کننده ودلنشین باشد.

الهی نیا افزود: به دنبال ایمنی نیستیم بلکه هدف ما برقرای مدیریت ایمنی است چون زمان برای ایمنی پایان ناپذیر نیست و دائمی است. ایکائو اصل تعریف ایمنی را عوامل سازمانی می داند و باید همه بخش های فرودگاهی با مدیر ایمنی تعامل وهمکاری كنند.

وی گفت: مدیر ایمنی به منزله یک مشاور امین برای مدیر فرودگاه است که باید تصمیم سازی کند و تعامل با همه عوامل فرودگاهی را برای اجرای ایمنی و عدم تداخل در اجرای دستورالعمل ها به کار بندد.

فرودگاه

 


همچنین مدیر فرودگاه بین المللی مهرآباد از تلاش و پیگیری های مستمر محسن نفری پور در طول تصدی مدیریت ایمنی فرودگاه تشکر و قدردانی كرد وگفت: فرآیند رعایت ایمنی و شناسایی موارد نقص ایمنی در مهرآباد به خاطر شرایط خاص این فرودگاه ویژه است و باید یک مدیریت ایمنی پایدار، متخصص و کارآمد برقرار شود.

صفی نیا گفت: مدیریت ایمنی در فرودگاه پر ترافیکی مانند مهرآباد تلاشی مضاعف و هوشیاری و تخصص و همچنین آگاهی به اقدامات فرودگاهی و آشنایی با سطوح پروازی و تعامل با سایر واحدهای خدمت رسان را می طلبد که خوشبختانه تمام موارد ذکر شده را در خصوصیات اخلاقی هادی فراهانی سراغ دارم.

مدیر ایمنی جدید فرودگاه نیز در سخنانی عنوان كرد: باید در حوزه ایمنی به یک زبان مشترک هوانوردی برسیم و این امر جز با آموزش و فرهنگ سازی محقق نمی شود.

همچنین نفری پور، مدیر ایمنی سابق فرودگاه گفت: از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در دوره مسئولیت من می توان به برقراری خط hot hine ، پیگیری فرکانس هرمز، برخورد با پرندگان bird strik و نیز تهیه سناریو ودستورالعمل طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد ااشاره کرد.

کد خبر 96346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha