«تویوتا» به کمک «سوزوکی» یک پیشرانه کارآمد می سازد

پرشین خودرو: در تفاهم نامه امضا شده میان تویوتا و سوزوکی، هر دو خودروساز ژاپنی برای توسعه یک پیشرانه کارآمد با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

به گزارش پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی تویوتا با همکاری دیگر خودروساز ژاپنی یعنی سوزوکی، یک موتور فوق العاده کارآمد توسعه خواهند داد و در عوض، شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرده است که برخی از محصولات سوزوکی را تولید و به فروش خواهد رساند.

طبق گفته منابع خبری در ماه فوریه سال گذشته میلادی، دو شرکت خودروساز ژاپنی تویوتا و سوزوکی یک تفاهم نامه امضا کردند تا در زمینه فرصت‌های مربوط به "فناوری‌های زیست محیطی"، "فناوری‌های ایمنی"، "فناوری‌های اطلاعاتی" و همچنین "عرضه متقابل محصولات و قطعات آن‌ها" با یکدیگر همکاری داشته باشند که بلاخره بعد از گذشت 1 سال، جزییات برخی از همکاری‌های مهم این دو شرکت منتشر شده است.

باتوجه به متن خبر، سوزوکی در حال توسعه یک موتور فوق العاده کارآمد با راندمان بسیار بالا و همچنین تکنولوژی‌های جدید صنعت خودروسازی است که در این مسیر شرکت خودروسازی "تویوتا" و همچنین شرکت "Denso" به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان قطعات اتومبیل در کشور ژاپن، برای توسعه این پیشرانه به شرکت خودروسازی سوزوکی کمک می‌کنند.

علاوه بر این، بند دیگر تفاهم نامه این دو خودروساز ژاپنی مربوط به تولید و عرضه محصولات "سوزوکی" در کشور هند توسط و شرکت خودروسازی "تویوتا" می‌شود که از طریق نمایندگی‌های دو شرکت خودروسازی "تویوتا" و "سوزوکی" فروخته خواهد شد، هرچند این احتمال وجود دارد که در بازارهای آفریقایی نیز چنین کاری انجام شود.

به غیر از موارد ذکر شده، در حال حاضر تمامی جزییات همکاری این دو خودروساز ژاپنی تشریح نشده است و با گذشت زمان همکاری بیشتر آنان و پروژه‌های مشترک آنان آشکار خواهد شد، اما در حال حاضر می‌دانیم که تمرکز اصلی این دو خودروساز ژاپنی بر روی بازار هند و توسعه پیشرانه فوق العاده کارآمد است.

کد خبر 96347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha