کد خبر 96386
۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
مدیرعامل توئیتر لپ‌تاپ ندارد

پرشین خودرو: موسس و مدیرعامل شبکه اجتماعی توئیتر، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت که لپ تاپ ندارد و به همین خاطر از آن استفاده نمی‌کند.

به گزارش پرشین خودرو  به نقل از وب سایت Mashable، جک دورسی - موسس و مدیرعامل شبکه اجتماعی توئیتر - که به منظور توضیح و تشریح درباره عملکرد این شبکه اجتماعی و تلاش برای مقابله با انتشار اخبار کذب و دروغین به شهر سیدنی سفر کرده بود، در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران، گفت : من اصلا لپ‌تاپ ندارم و تمامی کارهایم را به وسیله گوشی هوشمند خود انجام می‌دهم.

این پاسخ که موجب تعجب بسیاری از حضار و سپس کاربران در فضای مجازی شد، نشان می‌دهد که افراد بنیان‌گذار و محوری در حوزه تکنولوژی خود نیاز چندانی به شبکه‌های اجتماعی و تکنولوژی ندارند.

توییتر


خبرنگاری که از وی این سوال را پرسید، می‌خواست با یادآوری کاری که مارک زوکربرگ - موسس و مدیرعامل فیس بوک - با لپ‌تاپ خود کرده بود و دوربین وب‌کم لپ‌تاپش را مخفی و پوشانیده بود، از جک دورسی نیز بپرسد آیا او نیز همین کار را کرده است؟ که در پاسخ دریافت وی اصلا لپ‌تاپ ندارد و همین امر موجب شد کاربران بسیاری متعجب و هیجان زده شوند.

وی پس از آنکه دید بسیاری از حضار تعجب کردند، گفت من لپ‌تاپ ندارم چون از آن استفاده نمی‌کنم و همه کارهای مورد نیازم را از طریق گوشی هوشمندم و اپلیکیشن‌های کاربردی که برروی آن نصب کرده ام، انجام می‌دهم.

کد خبر 96386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha