خدمات ویژه مترو به مناسبت لیالی قدر و سالگرد ارتحال امام (ره)

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ارائه خدمات ویژه به شرکت‌کنندگان در مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان محترم و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به تقارن مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اولین شب قدر و مراجعه شهروندان به حسینیه‌ها و اماکن زیارتی برای مراسم احیا؛ متروی تهران و حومه از شامگاه روز یکشنبه ۱۳ خردادماه ۹۷ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند و در این راستا سرویس‌دهی شبانه در خطوط یک، دو، سه، چهار متروی تهران از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد (دوشنبه ۱۴ خردادماه ۹۷)، با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام خواهد شد.

نوبخت در ادامه با اشاره سرویس‌دهی رایگان متروی تهران در روز ۱۴ خرداد همزمان با برگزاری مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: شهروندان و زائران محترم می‌توانند از ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح تا پایان مراسم در تمامی ایستگاه‌های خطوط یک، دو، سه، چهار و پنج متروی تهران و حومه به‌صورت رایگان تردد کنند.

وی افزود: به‌ منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطارهای خط یک متروی تهران در روز دوشنبه ۱۴ خردادماه ۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۲۰ از هفت دقیقه به چهار دقیقه کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه همچنین از کاهش فاصله حرکت قطارها در سایر خطوط متروی تهران و حومه در روز ۱۴ خردادماه ۹۷ خبر داد و گفت: از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فاصله حرکت قطارها در خط دو از ۷ دقیقه به ۶ دقیقه، خط سه از ۱۲ دقیقه به ۱۰ دقیقه و در خط ۴ از هشت دقیقه به ۷ دقیقه می‌رسد.

مترو

 


وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز نسبت به اعزام قطارهای فوق‌العاده اقدام کند تا تمام مسافران پس از پایان مراسم بتوانند به‌راحتی با مترو از حرم مطهر امام خمینی (ره) به سمت مقاصد خود اعزام شوند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب های قدر ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان سرویس دهی شبانه از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد در خطوط یک، دو، سه و چهار متروی تهران با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام می شود.

گفتنی است، خط فرودگاه امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد به دلیل برگزاری مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سرویس دهی نخواهد داشت.

کد خبر 96416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha