خودروهای برقی ابزاری برای ذخیره سازی سیار الکتریسیته

پرشین خودرو: با گسترش استفاده از خودروهای برقی، مدیران صنعت برق در آینده می توانند از این محصولات به عنوان ابزاری برای ذخیره سازی سیار الکتریسیته استفاده کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از دیجیتال ترندز، نتیجه این تحول صرفه جویی چند میلیارد دلاری در هزینه های صنعت برق خواهد بود. این امر می تواند به کاهش آلودگی های زیست محیطی نیز کمک شایانی کند.

نتایج بررسی های تازه موسسه لورنس برکلی در کالیفرنیا نشان می دهد خودروهای برقی می توانند به عنوان بخشی از شبکه توزیع برق در کشورهای مختلف به کار روند و سیار بودن آنها به رفع کمبودها و کاستی های شبکه یادشده کمک شایانی خواهد کرد.

پژوهشگران می گویند خودروهای برقی می توانند به عنوان پشتیبان های سیار شبکه های توزیع و انتقال برق به کار روند و به زودی ما در جهانی زندگی خواهیم کرد که مالکان خودروهای برقی در آن خواهند توانست با پارک کردن خودروی برقی خود و اتصال آن به شبکه های یادشده کسب درآمد کنند.

خودرو برقی


خودروهای برقی می توانند به گردش الکتریسیته در شبکه های محلی برق مبتنی بر انرژی های تجدیدپذیر و به افزایش استفاده از منابع انرژی پاک کمک کنند.

محققان بر این باورند که استفاده از این شیوه تولید برق موجب می شود تا سال ۲۰۲۵ شاهد کاهش ۱.۵ میلیون واحدی تعداد خودروهای آلاینده محیط زیست در آمریکا باشیم.

کد خبر 96471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha