اصل طرح جدید ترافیک زیر سوال نرفته است

پرشین خودرو: رئیس شورای شهر تهران گفت: از آنجا که در ماه رمضان هستیم نمی‌توان گفت که طرح ترافیک جدید تهران چقدر موفق بوده است چراکه ترافیک در این ماه کاهش می‌یابد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایلنا، محسن هاشمی (رئیس شورای شهر تهران) در انتهای شصت و هفتمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به محتوای جلسه گفت: امروز روز پرشوری داشتیم و قهرمانان فوتسال زنان آسیا در جلسه شرکت کردند و از آنها قدردانی شد.

وی ادامه داد: من مجددا از همه بازیکنان و مربیانشان تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین موضوع طرح ترافیک در جلسه شورا مطرح شد و از آنجایی که هنوز مردم سوالات زیادی در این رابطه دارند، از آقای پورسیدآقایی دعوت شد تا در رابطه با نتایج این طرح گزارشی به اعضای شورا ارائه دهند.

رئیس شورای شهر ادامه داد: آقای پورسیدآقایی دستاوردهای طرح را ارائه دادند و به نظر من هم موفق بودند و هنوز مشکلی در رابطه با طرح ترافیک به ما گزارش نشده است. البته اعضای شورا با متانت و جدیت مسائل خود را مطرح کردند اما فرصت کافی برای بحث باقی نماند و قرار شد ایشان دوباره گزارشی از طرح ارائه دهند.

 

شورا


وی ادامه داد: از آنجایی که در ماه رمضان هستیم نمی‌توان گفت که طرح چقدر موفق بوده است چراکه ترافیک در این ماه کاهش می‌یابد.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه باید این طرح بیشتر ارزیابی شود، افزود: این طرح از طرح‌های مهم شورای شهر است و باید دید که در اوایل ماه مهر و با شروع مدارس که ترافیک به اوج خود می‌رسد چگونه عمل خواهد کرد وگرنه در حال حاضر تابستان بوده مدارس تعطیل است و شهروندان به سفرهای تابستانی رفته‌اند.

رئیس شورای شهر در انتها در پاسخ به این سوال که آیا امکان اصلاح طرح وجود دارد یا خیر؟ گفت: می‌دانید گروهی که اکنون در شورای شهر هستند اصلاح طلبند در نتیجه دائم می‌توانند اصلاح هم بکنند.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف گروه‌های ذینفع مثل کامیون‌ها و آژانس‌ها چه می شود، گفت: تکلیف آنها به زودی مشخص می‌شود. در هر حال اصل طرح زیر سوال نرفته است آژانس‌ها و وانت‌بارها شاید اگر امروز این دوفوریت به تصویب می‌رسید با مشکل بیشتری مواجه می‌شدند چراکه اعضای شورا به صورت کامل با ابعاد این پیشنهاد آشنا نیستند

کد خبر 96481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha