نخستین سری از بی وای دی F3 با استاندارد 85 گانه تحویل مشتریان شد

پرشین خودرو: در نهمین روز خرداد ماه، کارمانیا که شریک تجاری بی وای دی در ایران است، نخستین محموله خودروهای بی وای دی اف را به خریداران این خودرو تحویل داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در این مراسم که با حضور تعدادی از مشتریان، خبرنگاران و مدیران کارمانیا در اداره تحویل این شرکت برگزار می شد، مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا گفت: تاخیر پیش آمده در تحویل خودروهای بی وای دی به دلیل پاس کردن استانداردهای ۸۵ گانه بوده و باید گفت این خودرو از معدود خودروهای کشور تا کنون است که موفق به عرضه با استاندارد 85 گانه شده است.

پویا سالاری شریف در ادامه از افزایش ظرفیت تولید کارمانیا به ۲۰ هزار دستگاه خبر داد و افزود: در برنامه تولید امسال ۱۰ هزار دستگاه خودرو را پیش بینی کرده ایم که از این میزان بیشترین سهم به اف3 اختصاص خواهد داشت.

سالاری در رابطه با افزایش قیمت F3 تصریح کرد: افزایش قیمت اف3 به دلیل تغییر نرخ ارز و روند رو به رشد در بازار ارز بوده و حتی افزایش دستمزد نیز لحاظ نشده است. همچنین چون استانداردسازی خودرو باعث توقف تولید شده بود افزایش قیمت ناگهانی انجام شد در غیر این صورت افزایش قیمت گام به گام و به موازات نرخ ارز انجام می شود.

مدیرعامل کارمانیا ادامه داد: خودرو F3 با گیربکس اتوماتیک در حال طی مراحل تست است و به دلیل درخواست اعمال تغییرات از طرف چینی، در نمونه اتوماتیک شاهد افزایش حجم موتور خواهیم بود.

سالاری در پایان با توجه به تغییر نرخ ارز به 4200 تومان از افزایش قیمت بی وای دی اس7 خبر داد و خاطرنشان کرد: قیمت S7 نیز حدود 160 میلیون خواهد بود.

از طریق این لینک می توانید گزارش تصویری کامل این رویداد را مشاهده کنید.
 

کد خبر 96490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha