معرفی برنده خوش شانس سفر به برزیل

پرشین خودرو: همزمان با شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) قرعه کشی کمپین رمضان مشتریان، خریداران و علاقمندان مدیران خودرو (ام.وی.ام و چری) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بابک صدرایی مدیر بازاریابی برند چری شرکت مدیران خودرو، در این مراسم گفت: کمپین رمضان مدیران خودرو یک اتفاق و اتصال بین ۲ بخش بازاریابی و فروش است که در آن هم سیاست های افزایش فروش خودرو و هم ارتباط بیشتر بین مشتریان و علاقمندان محصولات این شرکت را دنبال می کنیم.

 



وی ادامه داد: در این کمپین هر ۱۰ روز یک برنده سفر به برزیل برای خریداران محصولات چری، و یک برنده خودرو ام.وی.ام ۱۱۰اس برای خریداران خودروهای MVM در پایان ماه مبارک رمضان خواهیم داشت.

 



به گفته صدرایی، برای علاقمندان برندهای ام.وی.ام و چری که در نمایندگی های این شرکت حاضر شده و از محصولات ما بازدید داشته اند نیز هر ۱۰ روز ۱۰ پاوربانک با قابلیت استارت باطری خودرو قرعه کشی و اعطا می شود.

 



براساس این گزارش در ۱۰ روز ابتدای ماه مبارک رمضان ۹۱۳ نفر از محصولات ام.وی.ام بازدید داشتند و ۱۴۰۰ نفر نیز با حضور در نمایندگی های مدیران خودرو از خودروهای چری بازدید کرده اند.

 



همچنین در این ۱۰ روز ۸۶۵ نفر نسبت به خرید خودروهای چری اقدام کرده اند که در مراسم قرعه کشی امروز آقای امیر ناظران شمیرانی خریدار تیگو۷ از تهران برنده سفر به برزیل شد.

این گزارش می افزاید که اسامی کامل ۱۰ برنده پاوربانک نیز پس از تایید نهایی اعلام خواهد شد.

 



در مراسم قرعه کشی کمپین رمضان مدیران خودرو که در نمایندگی لطفی پور کد ۳۵۳ برگزار شد، مدیران فروش و بازاریابی به همراه مدیران دفاتر منطقه ای این شرکت و خبرنگاران رسانه های جمعی کشور حضور داشتتد.

کد خبر 96553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha