کد خبر 96559
۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
پایان اعتراض کامیون داران آذربایجان شرقی

پرشین خودرو: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کامیون داران استان به عنوان پیشتازان و حافظان مصالح ملی و انقلاب اسلامی به اعتراض صنفی محدود خود پایان دادند و بارگیری کالا را از سر گرفتند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایرنا، رحیم شهرتی افزود: صبح امروز همراه با جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، جانشین فرمانده سپاه عاشورا و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جمع کامیون داران در محل پایانه بار تبریز حضور یافتیم.
وی ادامه داد: در این دیدار، خواسته های صنفی کامیون داران را شنیدیم و آثار منفی عدم فعالیت ناوگان حمل و نقل را با آنان در میان گذاشتیم.
شهرتی فر تاکید کرد: خوشبختانه قسمتی از خواسته های این قشر زحمتکش محقق شده بود که گزارش آن به کامیون داران ارایه و مقرر شد بخش باقیمانده مطالبات آنان نیز در اسرع وقت مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: رانندگان تبریز و آذربایجان شرقی با اعتماد به مسوولان محلی به اعتراض صنفی خود پایان دادند.

کامیونداران

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کامیون داران استان پس از شنیدن صحبت های مسوولان حاضر در محل، به اخذ بارنامه و بارگیری اقدام کردند و فعالیت خود را از سر گرفتند.
وی ادامه داد: با گذشت 2 ساعت از این دیدار، تاکنون بیش از 100 بارنامه صادر شده و صدور بارنامه و اعلام بار برای کامیونداران عزیز تا پایان وقت امروز ادامه دارد.
، آذربایجان شرقی به عنوان یکی از پنج استان برتر در صنعت حمل و نقل جاده ای کشور فعال بوده و براساس آمار کارت های هوشمند، 12 هزار و 295 دستگاه خودرو بارگیر ثابت مانند کامیون و 11 هزار و 359 خودرو بارگیر غیرثابت مانند تریلی در سطح استان وجود دارد.
جمعی از کامیون داران آذربایجان شرقی در راستای طرح مطالبات صنفی خود اعتراض محدودی داشتند.

کد خبر 96559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha