کد خبر 96589
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹
دمنوش مناسب بیماریهای ویروسی

پرشین خودرو: دمنوش زنجبیل از زمان های قدیم به عنوان یک داروی طبیعی برای درمان مشکلات قلبی عروقی و عضلانی، آنفلوانزا، سرماخوردگی و سرفه مورد استفاده قرار می گرفته است.

به گزارش پرشین خودرو ،خوب می دانید که می توانید درمان بیماری های شایع را در طبیعت یافت کنید. زنجبیل یکی از آنهاست ؛ به لطف خواص آن، دمنوش زنجبیل از زمان های قدیم به عنوان یک دارو طبیعی برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است.دمنوش زنجبیل

زنجبیل در درمان مشکلات قلبی عروقی و عضلانی، به خصوص برای علائم مشترک آنفلوانزا، سرماخوردگی و سرفه بسیار موثر است برای به دست آوردن بیشترین خواص آن، می توانید آن را به یک چای ضد ویروسی قوی خانگی که دستور تهیه اش را در ادامه این بخش از بهداشت نمناک خواهیم گفت تبدیل کنید. اگر میخواهید خواص ضد ویروسی زنجبیل را تقویت کنید، می توانید آن را با سایر مواد دارویی ترکیب کنید و آن را به عنوان یک شکل از چای مصرف کنید. به این ترتیب شما بیشترین مزایا را دریافت خواهید کرد.
مزایا و خواص عمومی دمنوش زنجبیل
زنجبیل مزایای سلامتی زیادی دارد که برخی از آنها شامل این موارد هستند:
بهبود سوخت و ساز بدن :
این گیاه به جذب مواد مغذی کمک می کند. همچنین در صورتیکه قبل از غذا آن را بخورید، به افزایش اشتها کمک می کند.

با سرگیجه و تهوع می جنگد :
به جای کمک گرفتن از قرص، می توانید از خواص زنجبیل استفاده کنید ، جویدن یک قطعه کوچک از این ماده سرگیجه را کاهش می دهد. برای مقابله با طعم قوی آن، توصیه می کنیم آن را با کمی عسل مخلوط کنید.
شما همچنین می توانید زنجبیل را در صورت تهوع داشتن بخورید، این توصیه برای زنان باردار به عنوان یک گزینه طبیعی برای علائم معمول بارداری توصیه می شود. در همه موارد بهتر است صبح آن را بخورید.
دمنوش زنجبیل یک داروی طبیعی برای درمان بیماری های مختلف
با کاهش درد عضلات همراه است :
با خواص ضد التهابی که دارد، این گیاه بر روی مفاصل و عضلات جهت کاهش درد ناشی از پیشرفت و یا ورزش شدید عمل می کند.
با گرفتگی گلو مبارزه میکند :
یک فنجان چای زنجبیل برای درمان گرفتگی گلو و خواب بهتر به شما کمک مکند ، استنشاق ذرات زنجبیل برای باز شدن راه های تنفسی بسیار مفید است.

دمنوش


زنجبیل برای مراقبت از قلب کمک می کند :
همچنین برای درمان و پیشگیری از بیماری های قلبی توصیه می شود. بسیاری از افراد مبتلا به مشکلات مختلف قلبی، زنجبیل را در رژیم غذایی خود در جهت حفظ سلامتی قرار می دهند.
چرا این یک درمان عالی ضد ویروسی خانگی است
ریشه گیاه زنجبیل بیشترین میزان استفاده را دارد ، اجزای موجود در زنجبیل که آن را به یک درمان ضد ویروسی عالی تبدیل کرده، ویتامین C، کورکومین، اسید آمینه های مختلف، اسکالیک اسید و فلاونوئیدها هستند این یک داروی عالی برای سرفه، آنفلوآنزا و سرماخوردگی است به دلیل خاصیت ضد التهابی، ضد ویروسی، آنتی اکسیدان، ضد باکتری .
چگونه یک چای ضد ویروسی با زنجبیل بسازیم
راه های بسیاری برای استفاده بهینه از بیشترین خواص زنجبیل وجود دارد، شما می توانید تکه های زمینی زنجبیل را به وعده های غذایی برای درمان سرفه یا علائم آنفلوانزا اضافه کنید ؛ با این حال، چای یکی از موثرترین راه های به دست آوردن بیشترین مزایای زنجبیل است.

طرز تهیه چای زنجبیل
در متن زیر، یک روش ساده برای تهیه دمنوش زنجبیل آورده ایم، با اضافه کردن چند افزودنی برای طعمی ملایم تر.
مواد لازم
2 برش ریشه زنجبیل
2 فنجان آب (500 میلی لیتر)
عسل (برای طعم)
چگونه آن را آماده کنیم
روش آماده سازی دمنوش زنجبیل
اول زنجبیل را بشویید و آن را به تکه های ضخیم متوسط ​​تقسیم کنید.
سپس، آب را در یک ظرف گرم کنید.
زمانی که آب جوشید، ریشه زنجبیل را اضافه کنید و برای 10 دقیقه اجازه دهید بماند.

کد خبر 96589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha