کد خبر 96602
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰
دی اس 7 کراس بک با موتور جدید رونمایی شد

پرشین خودرو: خریداران در جستجوی DS7 کراس بک اکنون در بخش فنی اتومبیل یک انتخاب جدید در بازار انگلستان دارند.

به گزارش پرشین خودرو، با تایید شرکت خودروسازی DS، شاسی بلند لوکس این شرکت یعنی "DS7 کراس بک" یک پیشرانه جدید چهار سیلندر بنزینی دریافت کرده است که در حداکثر کارایی خود می‌تواند خروجی قدرت 222 اسب بخاری و همچنین گشتاور 300 نیوتن متری داشته باشد، این درحالیست که مصرف سوخت اتومبیل معادل 5.8 لیتر گزارش شده است که نسبت به پیشرانه THP 210 اتومبیل مصرف سوخت کمتری داشته و مهم‌تر از همه، موفق به دریافت استانداردهای آلایندگی یورو 6.2 شده است.


طبق گفته شرکت سازنده، این موتور از فناوری‌های پیشرفته نظیر فیلترهای ذرات، توربوشارژرهای دوقلو، سیستم زمانبندی متغییر سوپاپ‌ها، فشار تزریق سوخت 200 بار و همچنین سیستم روشن و خاموش کردن خودکار موتور مجهز شده است و همین موضوع باعث شده تا مصرف سوخت اتومبیل بهینه و اقتصادی باشد. علاوه بر این، شرکت سازنده اعلام کرده است که برای دریافت و انتقال نیروی تولیدی این پیشرانه، از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک استفاده کرده است.


پیشرانه جدید شرکت خودروسازی DS که با نام "PureTech 225" شناخته خواهد شد، بر روی مدل‌های "پرفورمنس لاین"، "پرستیژ" و همچنین بر روی مدل "الترا پرستیژ" ارائه خواهد شد که برای خرید ارزان‌ترین نسخه آن به سرمایه 34 هزار و 990 پوند (چیزی حدود 46 هزار و 436 دلار) احتیاج خواهید داشت.

کد خبر 96602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha