اچ30 كراس پرفروش ترین خودروی چینی در بازار

پرشین خودرو: محصول اچ30 كراس ایران خودرو در سال گذشته توانست با افزایش 61 درصدی تولید و عرضه نسبت به سال 95، عنوان پرفروش ترین خودروی چینی سال 96 را از آن خود كند.

به گزارش پرشین خودرو، محصول اچ30 كراس با امكانات به روز و مشتری پسند توانست در سال گذشته افزایش 61 درصدی تعداد تولید نسبت به سال 95 را تجربه و همچنین عنوان پرفروش ترین خودروی چینی در سال 96 را از آن خود كند. ایران خودرو در سال گذشته با به كارگیری راهبردهای مناسب در بازاریابی و همچنین اجرای روش های متنوع در فروش محصول، تعداد 30 هزار و 929 دستگاه از این خودرو را وارد بازار كرده است. تولید در سال 95 به تعداد 11 هزار و 958 دستگاه بوده است.
این درحالی است كه برخی خودروهای رقیب در بازار با كاهش زیادی در تعداد تولید و عرضه، به دلیل نبود تقاضا در بازار مواجه بوده اند.
برمبنای این گزارش، این خودرو طبق نتایج ارزیابی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران دو ستاره كیفیت را كسب كرده است. ایران خودرو قصد دارد در سال جاری با اجرای برنامه های بهبود، سطح كیفیت آن را به سه ستاره ارتقا دهد.
این محصول از زمان آغاز تولید توجه مشتریان را جلب كرده و توانسته سهم مناسبی را در بازار كسب كند. درحال حاضر در مقایسه با محصولات هم قیمت، اچ30 كراس دارای موقعیت مطلوب تری بوده و پیش بینی می شود با ارتقای سطح كیفیت، اقبال مشتریان نیز افزایش یابد.

کد خبر 96683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha