کد خبر 96734
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات پیش‌رو

پرشین خودرو: محدودیت‌های ترافیکی محورهای کشور تا روز شنبه ۱۹ خردادماه جاری اعلام شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، پلیس راه راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی محورهای کشور تا روز شنبه ۱۹ خردادماه را اعلام کرد که جزییات آن در ادامه می‌آید:

انسداد و محدودیت در محورهای منتهی به حرم امام خمینی (ره):

الف) انسداد راه‌های دسترسی به آزادراه تهران-قم از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۱:۰۰ روز دوشنبه مورخ چهاردهم خرداد ماه در محدوده‌های رمپ و لوپ مسیر جنوب به شمال پل واوان و پل وهن آباد، انسداد کامل مسیر جنوب به شمال آزادراه روی پل حسن آباد و هدایت ترافیک به محور قدیم تهران-قم، انسداد مسیر غرب به شرق روی پل فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی (ره) به سمت جنوب به شمال (تهران) و هدایت ترافیک به سمت محور آزادراه تهران-ساوه.

ب) محدودیت محورهای منتهی به حرم حضرت امام خمینی(ره) از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۱:۰۰ روز دوشنبه چهاردهم خرداد ماه، به‌طوریکه تردد وسایل نقلیه سنگین باری شامل کامیون و تریلر از میدان الغدیر شهرستان اسلامشهر به سمت محور واوان کمربندی دوم تهران ممنوع بوده و مسیر جایگزین جاده قدیم تهران-قم و آزاد راه تهران-ساوه است. همچنین تردد وسایل نقلیه سنگین باری شامل کامیون و تریلر از میدان امام خمینی (ره) شهرستان رباط کریم به سمت پلیس راه حسن آباد و محور قدیم تهران-قم ممنوع بوده و مسیر جایگزین جاده قدیم تهران-قم و آزاد راه تهران-ساوه پیش‌بینی شده است.

ممنوعیت‌های تردد در محور کرج چالوس:

در عین حال تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه تا ساعت ۰۶:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۹ خرداد ماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کرج-چالوس نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است. همچنین با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز دو شنبه مورخ ۱۴ خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه ۱۸ خرداد ماه تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه ۱۹ خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه مورخ هجدهم تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه نوزدهم خرداد از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

باید توجه کرد که به جهت تسهیل در بازگشت زائرین حرم حضرت امام خمینی (ره) به سمت شمال و در صورت سنگینی حجم تردد پس از پایان مراسم از ساعت ۱۹:۰۰ روز دوشنبه چهاردهم خرداد ماه تا ساعت ۲:۰۰ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه ازساعت ۲۲:۰۰ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز سه شنبه ۱۵ خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
 

 

محدودیت ترافیکی


محدودیتها و ممنوعیت‌های محور هراز و فیروزکوه:

در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه و از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ صبح روز جمعه ۱۸ خرداد ماه تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۱۹ خرداد از محور هراز ممنوع می‌شود. همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه از رود هن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه با اعلام مامورین پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه به صورت یکطرفه خواهد بود.

در محور فیروزکوه هم تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه سیزدهم خرداد ماه و از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه همچنین از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز جمعه ۱۸ خرداد تا ساعت ۰۸:۰۰ روز شنبه ۱۹ خرداد از محور فیروزکوه ممنوع است.

محدودیتهای‌تردد در محور رشت ـ قزوین و آستارا ـ اردبیل:

همچنین در محور قدیم رشت –قزوین و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه و از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه و جمعه ممنون می‌شود.

در محور آستارا –اردبیل و بالعکس هم تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه و از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه و جمعه ممنوع خواهد بود. در محور سلفچگان –قم (باند رفت به سمت قم) نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه ممنوع بوده و مسیر جایگزین آن آزاد راه تهران-ساوه است.

در محورهای مشهد-قوچان-شیروان –بجنورد-آشخانه-جنگل گلستان و بالعکس هم تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز یکشنبه و از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز جمعه ممنوع اعلام شده است.

در محور سلفچگان –قم (باند رفت به سمت قم) نیز تردد کلیه تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آن آزاد راه تهران-ساوه است.

کد خبر 96734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha