تمهیدات ترافیکی ویژه وسایل نقلیه سنگین در روز ۱۴ خرداد

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی روز ۱۴ خرداد و محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای تردد وسایل نقلیه را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایلنا، سردار محمدرضا مهمانداررئیس پلیس درباره محدودیت‌های تردد در مراسم بزرگداشت بیست‌ونهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه تا خاتمه مراسم تردد وسایل نقلیه سنگین در مسیر شمال به جنوب جاده قدیم قم از پل شهید رجایی در بزرگراه آزادگان ممنوع است. همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین در مسیر جنوب به شمال جاده قدیم قم از پل قاسم‌آباد به سمت تهران ممنوع و این‌ دسته وسایل نقلیه به سمت جاده ورامین هدایت خواهند شد.

خودروسنگین

 


مهماندار درباره دیگر محدودیت‌های در نظر گرفته شده در این روز اظهار داشت: از ساعت ۱۳ این روز تا خاتمه مراسم تردد کلیه وسایل نقلیه به‌جز وسایل نقلیه مربوط به مراسم در محور بزرگراه شهید هاشمی و صالح‌آباد ممنوع است. به‌علاوه تردد کلیه وسایل نقلیه در آزادراه قم-تهران به سمت تهران به جز اتوبوس‌های استان قم ممنوع می‌باشد. اتوبوس‌های مربوط به استان‌های اصفهان و مرکزی نیز از طریق جاده حسن‌آباد به سمت پارکینگ‌های واقع در بهشت زهرا(س) هدایت خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در همین رابطه افزود: همچنین اعمال محدودیت در جاده قدیم قم در مسیر جنوب به شمال بعد از کهریزک نرسیده به تقاطع سایت و هدایت خودروها به سمت شرق (جاده سایت) و ادامه مسیر از باقرشهر و در نهایت جاده قدیم به سمت تهران اجرا خواهد شد. تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی(ره) نیز باید در زمان اجرای محدودیت در روز دوشنبه تا خاتمه مراسم از مسیر آزادراه تهران ـ ساوه تردد کنند.

کد خبر 96765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha