کد خبر 96779
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
افزایش قیمت بلیت هواپیما در آمریکا

پرشین خودرو: شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاین هشدار داد در صورتی که قیمت نفت همچنان بالا بماند مجبور خواهد بود قیمت بلیت‌های خود را افزایش دهد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از رویترز؛ شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز آمریکا اعلام کرد:‌در صورتی که قیمت نفت همچنان در بازار جهانی در سطوح بالا بماند مسافران این شرکت هواپیمایی مجبور خواهند شد بلیت هواپیما را با قیمتی بالاتر خریداری کنند.

قیمت نفت نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد افزایش یافته و همین امر فشار را بر شرکت‌های هواپیمایی بالا برده است.

مدیرعامل امریکن ایرلاینز در حاشیه نشست سالانه انجمن حمل و نقل هوایی بین‌المللی گفت: در صورتی که برای ما مشخص شود که قیمت کنونی تثبیت شده است شما شاهد رشد کمتر و ظرفیت پایین‌تر صنعت هوانوردی و در نتیجه بالا رفتن قیمت نفت خواهید بود.البته من فکر نمی‌کنم این مسئله در کوتاه مدت اتفاق بیفتد.

امریکن ایرلاین


انجمن حمل و نقل هوایی بین‌المللی روز دوشنبه اعلام کرد که به دلیل قیمت بالای نفت در بازار جهانی و همچنین هزینه‌های بالای زیرساخت‌ها و کارکنان شرکت‌ها پیش‌بینی خود نسبت به سودآوری شرکت‌های هواپیمایی را کاهش می‌دهد.

280 ایرلاین که مجموعا 85 درصد از ترافیک کل جهان را در اختیار دارند عضو این انجمن هستند.

ماه گذشته میلادی آمریکا با امارات متحده عربی و قطر توافق کرد تا موضوع اختلاف شرکت‌های هواپیمایی عربی با سه شرکت هواپیمایی آمریکا بر سر موضوع ارائه یارانه‌های ناعادلانه به خطوط هوایی عربی را حل کنند.
 

کد خبر 96779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha