کد خبر 96802
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۳
اسپانیا مدعی جدی قهرمانی جهان

پرشین خودرو: مدافع سابق تیم ملی اسپانیا از این کشور به عنوان مدعی جدی قهرمانی در جام جهانی نام برد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ورزش سه، جام جهانی روسیه ۱۰ روز دیگر آغاز می شود و ۳۲ تیم برتر جهان در ۸ گروه برابر هم به میدان خواهند رفت.

میشل سالگادو مدافع سابق لاروخا درباره وضعیت این تیم برای جام جهانی روسیه گفت:« من فکر می‌کنم تعادل بسیار خوبی در تیم ملی اسپانیا وجود دارد. این تیم هنوز بعضی از بازیکنان نسل طلایی خود را که قهرمان جام جهانی و یورو شدند را حفظ کرده است و علاوه بر آن بازیکنان جوان خوبی نیز به تیم اضافه شدند. ما مدعی جدی قهرمانی هستیم.»

او در ادامه گفت:« از نظر من اسپانیا یکی از مدعیان جدی قهرمانی در جام جهانی است. داوید دخئا درون دروازه است. در ادامه شما راموس و پیکه را دارید که تجربه بالایی دارند. در کنار اینیستا در خط هافبک، داوید سیلوا حضور دارد که رابط بین هافبک‌ها با خط حمله محسوب می‌شود. نباید به خاطر بازی‌های دوستانه از تیم انتقاد شود.

شما بازی آرژانتین و اسپانیا را دیدید که در آن خیلی از بازیکنان آرژانتین در پست‌های غیرتخصصی بازی کردند و بازی هم در نهایت با شکست پرگل آنها همراه شد. بازی در جام جهانی با بازی‌های دوستانه خیلی فرق دارد. اسپانیا ۶ بر یک آرژانتین را در دیدار دوستانه می‌برد ولی در جام جهانی این طور نخواهد بود و فاصله دو تیم این قدر نیست.»

تیم ملی اسپانیا یکی از هم‌گروه های ایران در جام جهانی روسیه است. لاروخا باید در اولین دیدار به مصاف تیم ملی پرتغال برود و در ادامه برابر ایران و مراکش قرار خواهد گرفت.

کد خبر 96802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha