برنامه تخت گاز یک مجری دیگر را از دست داد

پرشین خودرو: بعد از ترک برنامه تخت گاز توسط کریس ایوانز و همچنین قبل از آن توسط 3 مجری فعلی برنامه گرند تور، حالا نوبت به یکی دیگر از مجریان این برنامه رسیده است تا برنامه را ترک کند.

به گزارش پرشین خودرو، مت له بلاک مجری اصلی برنامه "تخت گاز" که از همان ابتدای فعالیت خود در برنامه "تخت گاز" توانست بار دیگر شور و نشاط را به این برنامه باز گرداند و تاحدودی فقدان حضور مجریان سابق این برنامه را جبران کند، با نظر شخصی و توافق عوامل برنامه تصمیم به ترک برنامه "تخت گاز" گرفته است تا بار دیگر عوامل این برنامه یک چالش جدی برای انتخاب جایگزین داشته باشند، زیرا "مت له بلاک" یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین چهره‌های سینما بوده و همچنین دانش فنی بالایی در رابطه با وسایل نقلیه مختلف دارد که با حضور خود در برنامه "تخت گاز" توانست مخاطبان قدیمی این برنامه را باوجود ترک مجریان سابق راضی نگه دارد.

مت له بلاک پیرامون تصمیم خود برای ترک برنامه چنین گفت: تجربه حضور من در برنامه "تخت گاز" بسیار سرگرم کننده بود و از کار با تیم بسیار لذت بردم. اما زمان کار و همچنین سفرهای گسترده "تخت گاز" به نقاط مختلف جهان باعث شد تا از خانواده و دوستان خود بیشتر دور شوم، به همین دلیل تصمیم به ترک برنامه خواهم داشت، اما همچنان طرفدار برنامه "تخت گاز" خواهم بود و امیدوار هستم که تیم با موفقیت به کار خود ادامه دهد.

البته یک فصل دیگر با "مت له بلانک" خواهیم بود و کار او با برنامه "تخت گاز" به پایان نرسیده است و باز هم می‌توانیم از اجرای بی نظیر و شوخی‌های جالب او در برنامه تخت گاز لذت ببریم، اما هنوز تاریخ پخش فصل جدید با آخرین حضور "مت له بلانک" اعلام نشده است.

کد خبر 96869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha