ترافیک روان و جو آرام در تمام محورهای مواصلاتی کشور

پرشین خودرو: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به محورهای مسدود کشور، از ترافیکی روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی، با بیان این مطلب و تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه هفت محور مواصلاتی کشور در حال حاضر مسدود هستند، تصریح کرد: محور اولنگ -شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز و محور دره شهر - پلدختر در استان ایلام (محدوده واریانات چشمه شیرین) به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.
 

جاده های کشور

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: تردد وسایل نقلیه سنگین در استان خوزستان محور شوش - فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل ممنوع است. همچنین در استان آذربایجان‌شرقی (کمربندی آذرشهر به پل غله‌زار) به‌دلیل سیلابی شدن رودخانه پایه‌های پل شکسته و مسیر جایگزین از داخل شهر آذرشهر است.

رحمانی در ادامه اظهار کرد: استان اردبیل محور خلخال - اسالم محدوده کیلومتر ۷ الی ۱۸.۵ به‌دلیل عملیات راهسازی از تاریخ ۳۱ فروردین ماه امسال تا ۳۱ تیر ماه مسدود شده و مسیر جایگزین از محور خلخال - پونل است.

وی در پایان گفت: استان گیلان محور پونل - خلخال (محدوده کامل) از ۲۹ اردیبهشت ماه سال‌جاری به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

کد خبر 96872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha