جابجایی رایگان ۳۵۶ هزار مسافر توسط مترو در روز قدس

پرشین خودرو: متروی تهران و حومه در روز جمعه ۱۸ خرداد ماه ۹۷مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس به صورت رایگان در تمام خطوط یک؛ دو؛ سه؛ چهار و پنج متروی تهران و حومه ارایه خدمت رسانی کرد و بر این اساس در این روز ۳۵۶ هزار نفر توسط این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری جابجا شدند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، در روز قدس این شرکت با آمادگی کامل پرسنل و بکارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی شهروندان و شرکت کنندگان در راهپیمایی در این روز بزرگ پرداخت و با تلاش پرسنل این شرکت سعی کرد تا ضمن ارایه سرویس دهی منظم، محیطی امن را برای شهروندان گرامی فراهم کند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای صبح امروز (۱۸ خردادماه ۹۷) فاصله حرکت قطارها در خطوط متروی تهران به خصوص در ایستگاه های خط ۴ مترو به ویژه ایستگاه های دروازه دولت، فردوسی، تئاترشهر، میدان انقلاب اسلامی و... که در مسیر برگزاری راهپیمایی قرار داشتند، کاهش پیدا کرد تا جابجایی مسافران تسهیل شود.

مترو



شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد امیدوار است که با سرویس دهی های ویژه در مناسبت های مذهبی و ملی بتواند رضایت بیشتر شهروندان محترم را فراهم نماید و این شرکت آماده است تا با فرا رسیدن عید سعید فطر بار دیگر نسبت به خدمات رسانی ایمن و مناسب به شهروندان گرامی اقدام نماید.

کد خبر 96950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha